Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Posted

Czesc

 

Na screenie sa dwa fragmenty rendera (sciana i sufit lazienki, niewazne i tak co to). Jak widac po lewej jest o.k a po prawej jakies dziwne paski.

 

Jedyna roznica miedzy tym po lewej a tym po prawej jest taka ze po prawej tuz przed kamera stoja drzwi z zaznaczona opcja "visible to camera".

Po lewej te drzwi sa ukryte i jak widac jest ok.

 

Drzwi to model od everow i dzieje sie tak tylko z nimi, jak wstawie jakis inny obiekt to jest ok.

 

Co takiego moze byc w tym modelu? Ujednolicilem normalne, wszystkie polygony maja ten sam material id, co jeszcze moge zrobic?

Ps. wiem, temat troche zły, problem jest nie z opcja a z obiektem drzwi.

  • Replies 4
  • Views 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Normale - ok, id - ok, może jeszcze jakieś polygony się nakładają? Jeśli to "V" to sprawdź opcję "Secondary rays bias" w "Global switches".

A te drzwi to ze szkła? Może się jakieś paskudztwo w nich odbija? :D Chociaż raczej wygląda właśnie na problem z normalnymi...

  • Author

arev ta opcja jest na 0

 

czy normale skierowane w ta czy w tamta to nie powinno miec znaczenia skoro obiekt jest niewidoczny dla kamery..no ale tak czy tak sa ujednolicone, drzwi nie szklane, normalne drewno jakies, ale wlasnie sprawdzilem z normalnym szarym vraymtl - jest to samo

Ej no, moment, napisałeś że "Visible to camera" jest zaznaczone, a teraz wychodzi na to, że jednak odznaczone => obiekt niewidoczny.

Anyway, przetestowałem u siebie z dwoma płaszczyznami nakładającymi się na siebie i rzeczywiście, nawet gdy są niewidoczne dla kamery, renderują się artefakty wynikające z nakładania płaszczyzn (to co innego niż kierunki normali).

1 - pewnie u ciebie właśnie to jest problemem;

2 - zwiększenie wartości wspomnianego "Secondary rays bias", do np. 0.002, załatwi sprawę :)

 

@\/: no problem ; )

Edited by arev

  • Author

tak tak, odznaczone oczywiscie, miesza mi sie to bo nigdy nie wiem czy tam jest visible ktore trzeba odznaczyc czy invisible ktore trzeba zaznaczyc:D

 

rzeczywiscie to te zduplikowane polygony, odroznienie bias od 0 zalatwilo problem, dziekuje ci bardzo

 

dalbym repa ale juz mi niedawno w czyms pomogles i forum zabrania dania go ci ponownie:)

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.