Napisano 2 Luty 200916 l Potrzebuje pomocy. Zrobiłem kawałek modelu. Okazuje się że jest za bardzo szczegółowy. Chciał mi pomóc ale program mu się skończył (trail). JAK W BLENDERZE ZMNIEJSZYĆ ILOŚĆ PÓL CZY JAK FACHOWO MÓWI SIĘ POLYNGÓW? Potrzebuje tego. Bym mógł zacząć dalej robić moją pracę. PS proszę nie pisać na razie o poradnikach. Potrzebuje szybkiej Fachowej pomocy. PLEASE HELP. Proszę pomuszcie. Bitte helfen.
Napisano 2 Luty 200916 l Jak bardzo szczególowy i w jakim probragmie go robiłeś?? Jak co to w blenderze jest tkaie coś jak poly reducer. Mesh -> Scripts -> Poly reducer ale efekty nie przewidywalne. Osobiście polecam zrobienie nowego modelu na podstawie tego co masz z użyciem retopo
Napisano 2 Luty 200916 l jest jeszcze modyfikator decimate suwakiem zmniejszysz mu liczbe poly... ale i siatka nie bedzie rewelacyjna. najlepiej byloby użyc retopology jak pisze ETA
Napisano 2 Luty 200916 l Autor Wydaje się trudne. Jakby co. To są 2 UV kule. o łącznej liczbie podobno 2k poly. Jeżeli nieskapuje moge poprosić kogoś o pomoc z tym. PS Blendera używam
Napisano 2 Luty 200916 l Autor Oto przesyłam tu screena jak to wygląda. http://img134.imageshack.us/img134/2918/screnyov7.jpg A to projekt który robię chodzi o ten główny statek. http://fc51.deviantart.com/fs40/i/2009/031/1/5/Zenith_by_JoeJesus.jpg PS mam pozwolenie od autora na stworzenie tego.
Napisano 2 Luty 200916 l po pierwsze zaznacz wszystko i alt+J po drugie powywalaj edge loopy alt+rmb na krawędzi zaznaczy ci się cała pętla x-> edge loop
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto