ptaszek Napisano 2 Luty 2009 Napisano 2 Luty 2009 jak wyrownac siatke? np jak zablokowac jakies kluczowe edge czy vertexy i wtedy relaksowac? pozdrawiam
ca mel Napisano 3 Luty 2009 Napisano 3 Luty 2009 Mozesz wykorzystac fakt ze maya wykonuje polecenia tylko na zaznaczonych rzeczach. Wiec jesli zaznaczysz wierzcholki czy krawedzie i odwrocisz zaznaczenie (np edit/invert selection) to nastepne polecenie lub narzedzie podziala tylko wlasnie na nie. A wygladzic mozesz na kilka sposobow - narzedziem scupt polygon i jego opcja flood smooth albo poleceniem average vertices. Pozdr. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się