ptaszek Napisano 2 Luty 2009 Share Napisano 2 Luty 2009 jak wyrownac siatke? np jak zablokowac jakies kluczowe edge czy vertexy i wtedy relaksowac? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ca mel Napisano 3 Luty 2009 Share Napisano 3 Luty 2009 Mozesz wykorzystac fakt ze maya wykonuje polecenia tylko na zaznaczonych rzeczach. Wiec jesli zaznaczysz wierzcholki czy krawedzie i odwrocisz zaznaczenie (np edit/invert selection) to nastepne polecenie lub narzedzie podziala tylko wlasnie na nie. A wygladzic mozesz na kilka sposobow - narzedziem scupt polygon i jego opcja flood smooth albo poleceniem average vertices. Pozdr. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ptaszek Napisano 3 Luty 2009 Autor Share Napisano 3 Luty 2009 dzieki ca mel. Jak zwykle konkret Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się