Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Milton and sons - time machines and funeral services

 

to pełny tytuł mojej nowej pracy.

Chciałem w niej uzyskać klimat starych zdjęć z browarów i fabryk. Kluczowe znaczenie miała zatem postprodukcja. Maszyna zaś miała tylko ciekawie wyglądać :)

 

Efekt pracy:

timemachinesmalltj1.jpg

http://img220.imageshack.us/img220/5681/timemachinesmalltj1.jpg

 

Surowy, brzydki render bez postprodukcji:

timemachinerawyw1.jpg

http://img118.imageshack.us/img118/3375/timemachinerawyw1.jpg

 

A dla ciekawskich model maszyny w clayu:

timemachineclayfm4.jpg

http://img118.imageshack.us/img118/751/timemachineclayfm4.jpg

 

Postprodukcja na podstawie tego świetnego tutoriala. Od siebie dodałem jeszcze pęknięcia powierzchni fotografii, przedarcia papieru, etc.

 

Czekam na komentarze i pozdrawiam,

Piotrek.

  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Ten parkiet to chyba tydzień temu wymieniali ;) Tytuł dziwny, ale nie o niego tu chodzi. Duże koło ma dziwne zęby. Ogólnie maszynka ma przyzwoity detal. Co ona robi, przenosi w czasie truposzy?

Napisano (edytowane)

Hej

 

kawal swietnej roboty, uwazam ze powinienes wiecej wicisnac z obrazka w postpro, pozwolilem sobie cos na szybciutko maznac, gdyz jeszcze czekoladynuje w pracy...

 

warto tez dorenderowac ao, zetke i rozmyc lekko ten murek, oraz cos zrobic z gora obrazka, strasznie bialy kolor wali w galki

 

time.jpg

Edytowane przez KLICEK
Napisano

Strasznie blado ci to wyszło. Nie podoba mi się światło jak na takie wnętrze. Model jest ok choć nie jest jakiś skomplikowany. Natomiast Klicek pokazał co to znaczy postprodukcja.

Napisano

Dzięki Klicek, teraz wszyscy będą komentować twój obrazek zamiast mojego :]

A tak serio to genialne postpro. Zupełnie w coś innego celowałem, ale twoja wersja ma niesamowity klimacik. Byłbym zobowiązany gdybyś w kilku słowach opisał co zrobiłeś z renderem : )

Napisano

sorry, ale na prawde swietne pomieszczenie, az mnie zaswierzbil moj leniwy palec ;) jak cos to pisz, wywale no problemas. Sluchaj napisze cos mniej wiecej jak dojde do chaty, bo chcialbym juz wyjsc :)

Napisano

Nie no, nie wywalaj. Podoba mi się, poza pewnie byś nie poświęcił czasu na pracę z czymś co ci się nie podoba, więc to dla mnie też malutki komplement ; )

Czekam na info jak już dojdziesz do chaty. Pozdro : )

Napisano

Heja doszedlem jakos, ale bylo ciezko ;)

 

Na poczatku wsadzilem obrazek do szopa, zrobilem kopie ustawilem balans kolorow, levelki i curvensy, powielilem jeszce raz obrazek sprawdziliem czy na jakims trybie mieszania nie bedzie wygladal lepiej, nie wygladal, wiec wszedlem na cgtextures.com poszukalem brudu na sciany, stworzylem nowy lajer wrzucilem brud tak zeby mniej wiecej pasowal na scianach i zmienilem tryb mieszania na multi. Zrobilem nowa warstwe i wrzucilem tak samo brud na okna i reszte rzeczy, sprawdzajac rozne tryby mieszania, aby sprawdzic na jakim trybie co najlepiej wyglada. To samo z podlogą, potem jak juz mniej wiecej wszystko mialem ubrudzone i uswinione stworzylem warstwe z adjustmentem kolorow, znow je poprawilem. Dodalem troche cieni gradientowych i troche rozjasnien gradientowych linearem na trybie mieszania soft light, potem dodalem lekkie poswiaty glowowe w okna. Teraz dodalem warstwe z adjustmentem hue/saturation i zmniejszylem saturacje zeby kolory nie walily po oczach. Pozniej jak juz wszystko mniej wiecej pasowalo, ubrudzilem roznymi bruszami podloge i maszyne znowu na trybie mieszania, multi, kilka na overleju i na softcie. Zmergowalem calosc i ponownie ustawilem kolory i levele, chcialem zeby bylo w pomieczeniu dosc zimno, jednoczesnie dosc cieplo przy oknach, wiec szedlem w niebieskie kolory w szadowach i mid tonach, w highlitach poszedlem w cieple

 

psd:

http://www.bearsfromwoods.com/time.rar

 

tu masz psdeka, oblukaj sobie mniej wiecej, kilka warstw splaszczylem wiec pewno nie wszystko bedzie ;)

 

Ta postprodukcja jest bardzo niedbala o detale i ogolnie wiesz, nie myslalem za bardzo zeby cos nie wjezdzalo na inne plaszczyzny/obiekty wiec jak sie bedziesz bawil to warto poswiecic wiecej czasu na takie duperelki i lepiej to dopasowac.

 

Te moje postpro jest pewno troszke lamerskie, Kreska albo inny wyjadacz zrobilby to inaczej, ale efekt jest w miare ok wiec ok ;)

  • Like 1
Napisano

Wielkie dzięki Klicek :) Warstwy są wystarczająco przejrzyste, więc mam materiał do analizy. Nie chcę robić z wątku WIPa, ale dla własnych potrzeb sobie poćwiczę. Pozdro once again :)

Napisano

Bardzo srednio to wyglada wg mnie. Juz nawet nie mowie o bladosci, bo rzeczywiscie takie zdiecia bledna. Ale ta postprodukcja wyglada bardzo sztucznie. Nie napisze ci dokladnie co i jak poprawic, az taki master nie jestem, ale co wg mnie nie gra:

- obrazek ma wszedzie taka sama jasnosc. Jak chcesz zrobic efekt starego zdiecia to ono czesto sie przeciera w jednym miejscu, w innym ciemnieje itp

- te zadrapania co nakladasz na render, wygladaja bardziej jak farba albo cos, brakuje im glebi, ze to zostalo naprawde zadrapane.

- wszystko jest strasznie ostre pod spodem. Nawet teraz czasem ciezko uzyskac mega ostre zdiecie, zwlaszcza jak strzelasz w ciemnym pomieszczeniu patrzac na jasne okna (no dobra, tweety pewnie potrafi :). Brakuje jakiegos rozmycia to tu to tam (tylko nie wal gausan blurr na wszystko :D ).

- czysciutkie wszystko, zwlaszcza na duzych powieszchniach widac

 

obrazka klicka nie komentuje bo to szpaner :D

 

to tak przed snem.

pozdrawiam




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności