Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. Mam problem z animacją jednostki. Model do modu musi mieć zaprogramowaną animacje. Czyli jak ma chodzić. I mam problem z takową animacją. Szukam tutortiala do blendka o takiej animacji. Nie potrafię znaleźć. Mógłby mi ktoś podać link do jakiegoś prostego tutka, bądź ewentualnie jak znajdzie czas to pomóc mi z tą animacją.

  • Odpowiedzi 16
  • Wyświetleń 2,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

polecam tutorial mancandy w wykonaniu Bassama Kurdali, jest pewnie w sieci... ;)

Napisano
  • Autor
polecam tutorial mancandy w wykonaniu Bassama Kurdali, jest pewnie w sieci... ;)

Spróbuję znaleźć. PS znacie jeszcze jakieś tutki.

Napisano
  • Autor

To chyba są płatne poradniki :(.

Ale od czego są inne programy. Każda bariera jest do przejścia. No prawie każda. Takie EVE jednak cza płacić XD.

Napisano

Nie są płatne. Kupienie tego jest opcją, żeby finansować dalszy rozwój blendera, ale nie trzeba. Kolega niech dokładniej poszuka.

Napisano
  • Autor

Chyba mam pecha :(. Nie potrafię znaleźć. Ale szukać będę dalej.

 

PS. jeżeli ktoś by znał link to proszę podać. Jak ja znajdę też podam :).

PSS. ja nie oszukuje, ja naprawdę tego tutka szukam, tylko to dzieli mnie od pewnej rzeczy.

Napisano
  • Autor

Właśnie przeglądam te stronki. Dzięki, jak je przejże to spróbuje coś zrobić.

 

PS ten filmik jest zabawny, ale i też uczący.

Napisano
  • Autor

http://wiki.blender.org/index.php/BSoD/Introduction_to_Character_Animation/2-second_animation

Właśnie taką animacje muszę zrobić do jednostki. Niestety nie rozumiem tutka.

1.Jest po angielsku to nie za bardzo rozumiem, a na spolszczeniu też mam problem.

2.Tutek jest chyba do starszej wersji. Jak robię np. ten Flipink. To wyskakują mi błędy.

3.Czy mógłby ktoś mi pomóc, ja już nie daje rady :(. PS jeżeli ktoś może niech napisze na PW.

 

PS. W tym filmiku o Mancandy jest taki czas gdzie pokazują jakąś tablicę z (chyba) 10 kwadracikami. Co to jest? Nie zrozumiałem tego.

Napisano

ten filmik o mancandy, który obejrzałeś to tylko promo, w filmikach, które są zresztą podlinkowane na stronie jest wyjaśnione po kolei co do czego i jak to zrobić http://blendergroupie.blip.tv/#729604

 

co do przerzucenia pozy na drugą stronę, musisz mieć tyle samo kości po jednej i drugiej stronie osi symetrii, muszą być odpowiednio nazwane (np. po prawej: reka.r, noga.r, dlon.r a po lewej: reka.l, noga.l, dlon.l)

Napisano

pokaż ten model na jakimś screenie, tak żeby nazwy kości też były widoczne

Napisano

Ekstra, że znalazłeś tutorial i to do tego świetny i jeszcze dzięki Bogu po polsku.

:/

Może podałbyś link ? :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności