MistrzYoda Napisano 8 Luty 2009 Share Napisano 8 Luty 2009 W końcu uporałem się z problemem odwróconych normalnych i teraz próbuję nałożyć bipeda na ludzika lego. Niestety praca ta jest męcząca dosyć bo za chiny nie wiem jak go idealnie dopasować. Próbowałem zrobić tak jak na tych rysunkach w tym linku: http://animautor.blogspot.com/ Jednak mi nie wychodzi. Chciałbym prosić o radę Tu zamieściłem dwa obrazki pokazujące moje starania: http://img10.imageshack.us/my.php?image=legomansmoothandlightsgo1.jpg http://img4.imageshack.us/my.php?image=wireframets4.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
floo Napisano 8 Luty 2009 Share Napisano 8 Luty 2009 proponuje skorzystać z helpa i zapoznać się z zasadami riggowania oraz skinowania postaci... dużo zyskasz korzystając z informacji zawartych w helpie, bo to tak jak z nauką rysowania, trzeba poznać podstawy żeby być dobrym... np. skąd masz pewność że model(siatka) nadaje się do riggu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomala Napisano 8 Luty 2009 Share Napisano 8 Luty 2009 ludzik lego to postać nieorganiczna tam sie nic nie wygina i nie deformuje a jedynie obraca więc daruj sobie bipeda, wystarczy odpowiednie ustawienie piwotów dla kończyn ludzika i połączenie wszystkiego hierarchią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MistrzYoda Napisano 8 Luty 2009 Autor Share Napisano 8 Luty 2009 (edytowane) No ale mimo tego niektórzy dają radę nakładać bipeda na ludzika jak to jest na rysunkach w animautor.blogspot http://www.turbosquid.com/3d-models/3ds-max-lego-bush-blair/346463 W tym linku również jest pokazane że na ludziku jest biped. Właśnie chodzi mi o to by ludzik lego miał dużą ilość ruchów, nie tak ograniczone jak normalna figurka lego. Edytowane 20 Luty 2009 przez MistrzYoda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi