MistrzYoda Napisano 8 Luty 2009 Napisano 8 Luty 2009 W końcu uporałem się z problemem odwróconych normalnych i teraz próbuję nałożyć bipeda na ludzika lego. Niestety praca ta jest męcząca dosyć bo za chiny nie wiem jak go idealnie dopasować. Próbowałem zrobić tak jak na tych rysunkach w tym linku: http://animautor.blogspot.com/ Jednak mi nie wychodzi. Chciałbym prosić o radę Tu zamieściłem dwa obrazki pokazujące moje starania: http://img10.imageshack.us/my.php?image=legomansmoothandlightsgo1.jpg http://img4.imageshack.us/my.php?image=wireframets4.jpg
floo Napisano 8 Luty 2009 Napisano 8 Luty 2009 proponuje skorzystać z helpa i zapoznać się z zasadami riggowania oraz skinowania postaci... dużo zyskasz korzystając z informacji zawartych w helpie, bo to tak jak z nauką rysowania, trzeba poznać podstawy żeby być dobrym... np. skąd masz pewność że model(siatka) nadaje się do riggu?
Tomala Napisano 8 Luty 2009 Napisano 8 Luty 2009 ludzik lego to postać nieorganiczna tam sie nic nie wygina i nie deformuje a jedynie obraca więc daruj sobie bipeda, wystarczy odpowiednie ustawienie piwotów dla kończyn ludzika i połączenie wszystkiego hierarchią.
MistrzYoda Napisano 8 Luty 2009 Autor Napisano 8 Luty 2009 (edytowane) No ale mimo tego niektórzy dają radę nakładać bipeda na ludzika jak to jest na rysunkach w animautor.blogspot http://www.turbosquid.com/3d-models/3ds-max-lego-bush-blair/346463 W tym linku również jest pokazane że na ludziku jest biped. Właśnie chodzi mi o to by ludzik lego miał dużą ilość ruchów, nie tak ograniczone jak normalna figurka lego. Edytowane 20 Luty 2009 przez MistrzYoda
Rekomendowane odpowiedzi