Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

W końcu uporałem się z problemem odwróconych normalnych i teraz próbuję nałożyć bipeda na ludzika lego. Niestety praca ta jest męcząca dosyć bo za chiny nie wiem jak go idealnie dopasować.

 

 

Próbowałem zrobić tak jak na tych rysunkach w tym linku:

http://animautor.blogspot.com/

 

Jednak mi nie wychodzi.

 

Chciałbym prosić o radę

 

Tu zamieściłem dwa obrazki pokazujące moje starania:

http://img10.imageshack.us/my.php?image=legomansmoothandlightsgo1.jpg

 

http://img4.imageshack.us/my.php?image=wireframets4.jpg

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

proponuje skorzystać z helpa i zapoznać się z zasadami riggowania oraz skinowania postaci...

 

dużo zyskasz korzystając z informacji zawartych w helpie, bo to tak jak z nauką rysowania, trzeba poznać podstawy żeby być dobrym...

 

np. skąd masz pewność że model(siatka) nadaje się do riggu?

Napisano

ludzik lego to postać nieorganiczna tam sie nic nie wygina i nie deformuje a jedynie obraca więc daruj sobie bipeda, wystarczy odpowiednie ustawienie piwotów dla kończyn ludzika i połączenie wszystkiego hierarchią.

Napisano (edytowane)

No ale mimo tego niektórzy dają radę nakładać bipeda na ludzika jak to jest na rysunkach w animautor.blogspot

 

http://www.turbosquid.com/3d-models/3ds-max-lego-bush-blair/346463

 

W tym linku również jest pokazane że na ludziku jest biped. Właśnie chodzi mi o to by ludzik lego miał dużą ilość ruchów, nie tak ograniczone jak normalna figurka lego.

Edytowane przez MistrzYoda



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności