MistrzYoda Posted February 8, 2009 Share Posted February 8, 2009 W końcu uporałem się z problemem odwróconych normalnych i teraz próbuję nałożyć bipeda na ludzika lego. Niestety praca ta jest męcząca dosyć bo za chiny nie wiem jak go idealnie dopasować. Próbowałem zrobić tak jak na tych rysunkach w tym linku: http://animautor.blogspot.com/ Jednak mi nie wychodzi. Chciałbym prosić o radę Tu zamieściłem dwa obrazki pokazujące moje starania: http://img10.imageshack.us/my.php?image=legomansmoothandlightsgo1.jpg http://img4.imageshack.us/my.php?image=wireframets4.jpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
floo Posted February 8, 2009 Share Posted February 8, 2009 proponuje skorzystać z helpa i zapoznać się z zasadami riggowania oraz skinowania postaci... dużo zyskasz korzystając z informacji zawartych w helpie, bo to tak jak z nauką rysowania, trzeba poznać podstawy żeby być dobrym... np. skąd masz pewność że model(siatka) nadaje się do riggu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomala Posted February 8, 2009 Share Posted February 8, 2009 ludzik lego to postać nieorganiczna tam sie nic nie wygina i nie deformuje a jedynie obraca więc daruj sobie bipeda, wystarczy odpowiednie ustawienie piwotów dla kończyn ludzika i połączenie wszystkiego hierarchią. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MistrzYoda Posted February 8, 2009 Author Share Posted February 8, 2009 (edited) No ale mimo tego niektórzy dają radę nakładać bipeda na ludzika jak to jest na rysunkach w animautor.blogspot http://www.turbosquid.com/3d-models/3ds-max-lego-bush-blair/346463 W tym linku również jest pokazane że na ludziku jest biped. Właśnie chodzi mi o to by ludzik lego miał dużą ilość ruchów, nie tak ograniczone jak normalna figurka lego. Edited February 20, 2009 by MistrzYoda Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts