vision3d Napisano 11 Luty 2009 Share Napisano 11 Luty 2009 Wie ktos, co moze byc przyczyna rozjezdzania sie mappingu po eksporcie do OBJ (w 3ds max 9)? na ponizszym obrazki pokazuje jak tekstura i mapowanie rozklada sie przed eksportem, a jak po. O dziwo nie wszystkie elementy zachowuja sie w ten sposob(siatka na samym dole). Kombinowalem z convertowaniem do mesh/poly, ale nic to nie dalo. Z gory dzieki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 12 Luty 2009 Share Napisano 12 Luty 2009 Pierwsze widzę... Kanały mapowania przełączone może? Może w exporterze/importerze coś jest poprzestawiane? Reset x-form? Może masz unwrap i uvwmap na jednym modelu i coś się psuje przy exporcie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się