Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Chcę zrobić sprężynkę do żarówki i nie bardzo mi to idzie ponieważ to strasznie długo by trwało więc pomyslałem sobie, że najlepiej byłoby stworzyć wzór za pomocą Curve (extrude vertexa) a później zanimować tylko nie bardzo wiem jak bo wiadomo jak wygląda sprężynka w żarówce nie jest prosto tylko jest z nia różnie, a może zrobić tak że ta sprężynka będzie zanimowana prosto a póżniej dodam kości i odpowiednio ustawię ale pojawia się pytanie bo po usunięciu kości obiekt wróciłby do swojego pierwotnego stanu a tak nie chcę więc co zrobić. ?

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

dzięki wielkie, jeszcze tylko obczaję ten 2 sposób i będe już wszystko wiedział. No dobra zrobiłem wszystko i powyginałem kośćmi ale jeszcze pozostaje mi odłączenie kości od sprężynki

Edytowane przez mandragora
Napisano

znalazłem to, a odłączyć chciałem bo wiele różnych dziwnych rzeczy przychodzi do głowy i wiele takich rzeczy przez to może się przydać ale wydaje mi się że 2.5 trochę sie pozmienia i będzie szukanie od nowa a może zrobią to może dużo bardziej intuicyjnie. Dobra, koniec.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności