mandragora Napisano 15 Luty 2009 Napisano 15 Luty 2009 Chcę zrobić sprężynkę do żarówki i nie bardzo mi to idzie ponieważ to strasznie długo by trwało więc pomyslałem sobie, że najlepiej byłoby stworzyć wzór za pomocą Curve (extrude vertexa) a później zanimować tylko nie bardzo wiem jak bo wiadomo jak wygląda sprężynka w żarówce nie jest prosto tylko jest z nia różnie, a może zrobić tak że ta sprężynka będzie zanimowana prosto a póżniej dodam kości i odpowiednio ustawię ale pojawia się pytanie bo po usunięciu kości obiekt wróciłby do swojego pierwotnego stanu a tak nie chcę więc co zrobić. ?
szczuro Napisano 15 Luty 2009 Napisano 15 Luty 2009 ogólnie polecałbym wymodelować za pomocą screw, a potem modyfikatorem Lattice albo mesh deform tu jest też kilka sposobów na animowane sprężyny http://www.blender.pl/index.php?option=com_smf&Itemid=2&topic=4965.0
mandragora Napisano 15 Luty 2009 Autor Napisano 15 Luty 2009 (edytowane) dzięki wielkie, jeszcze tylko obczaję ten 2 sposób i będe już wszystko wiedział. No dobra zrobiłem wszystko i powyginałem kośćmi ale jeszcze pozostaje mi odłączenie kości od sprężynki Edytowane 15 Luty 2009 przez mandragora
szczuro Napisano 15 Luty 2009 Napisano 15 Luty 2009 zawsze możesz zrobić apply na modyfikatorze armature ale nie rozumiem po co chcesz odłączać ?
mandragora Napisano 15 Luty 2009 Autor Napisano 15 Luty 2009 znalazłem to, a odłączyć chciałem bo wiele różnych dziwnych rzeczy przychodzi do głowy i wiele takich rzeczy przez to może się przydać ale wydaje mi się że 2.5 trochę sie pozmienia i będzie szukanie od nowa a może zrobią to może dużo bardziej intuicyjnie. Dobra, koniec.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się