Napisano 15 Luty 200916 l Chcę zrobić sprężynkę do żarówki i nie bardzo mi to idzie ponieważ to strasznie długo by trwało więc pomyslałem sobie, że najlepiej byłoby stworzyć wzór za pomocą Curve (extrude vertexa) a później zanimować tylko nie bardzo wiem jak bo wiadomo jak wygląda sprężynka w żarówce nie jest prosto tylko jest z nia różnie, a może zrobić tak że ta sprężynka będzie zanimowana prosto a póżniej dodam kości i odpowiednio ustawię ale pojawia się pytanie bo po usunięciu kości obiekt wróciłby do swojego pierwotnego stanu a tak nie chcę więc co zrobić. ?
Napisano 15 Luty 200916 l ogólnie polecałbym wymodelować za pomocą screw, a potem modyfikatorem Lattice albo mesh deform tu jest też kilka sposobów na animowane sprężyny http://www.blender.pl/index.php?option=com_smf&Itemid=2&topic=4965.0
Napisano 15 Luty 200916 l Autor dzięki wielkie, jeszcze tylko obczaję ten 2 sposób i będe już wszystko wiedział. No dobra zrobiłem wszystko i powyginałem kośćmi ale jeszcze pozostaje mi odłączenie kości od sprężynki Edytowane 15 Luty 200916 l przez mandragora
Napisano 15 Luty 200916 l zawsze możesz zrobić apply na modyfikatorze armature ale nie rozumiem po co chcesz odłączać ?
Napisano 15 Luty 200916 l Autor znalazłem to, a odłączyć chciałem bo wiele różnych dziwnych rzeczy przychodzi do głowy i wiele takich rzeczy przez to może się przydać ale wydaje mi się że 2.5 trochę sie pozmienia i będzie szukanie od nowa a może zrobią to może dużo bardziej intuicyjnie. Dobra, koniec.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto