Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam

 

Problem w 3ds-ie następujący: mam sobie dwa plane'y jeden tuż za drugim z nałożonymi teksturkami. Jeden jest całkowicie przezroczysty, drugi całkowicie widoczny. Teraz: jak zrobić, aby jeden plane stopniowo zmieniał się na widoczny, a ten drugi na przezroczysty (żeby się tak "wymieniły" widocznością)? zmiana materiału oczywiście nie wchodzi w grę, bo niestety to się nie da zakluczować w animacji.

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Oczywiście że można zmianę materiału zakluczować w animacji. Materiał Blend się kłania.

Napisano
  • Autor

Ok spoko, dzięki, a jeszcze jedno: jak jest ze zmianą rozmiaru w animacji? W sensie że mam powiedzmy krótką strzałkę (Editable Poly) i chcę ją wydłużyć, to kluczuję, chwytam te wszystkie vertexy od "wskaźnika" strzałki i przesuwam żeby była dłuższa, znów kluczuję, potem puszczam animację, i się okazuje że została ta dłuższa strzałka, i nie zmienia rozmiaru.

Napisano

zamiast ciągnąć vertexami spróbuj to zrobić na FFD. ale jeśli chcesz jednak użyć vertexów to zaznacz opcję animate w editable poly, postaw klucz zerowy a potem animuj. wadą tego jes to że na timeline nie zobaczysz śladu po kluczach więc będzie ci ciężko poprawiać animację.

Napisano
  • Autor

Dzięki, tylko co to jest FDD? na google nie byłem w stanie znaleźć nic sensownego

Napisano
  • Autor

super poszło wszystko, dzięki :D tylko że na auto-keyu poszło. Jak próbowałem na set-keyu to nie działało mhm

Napisano
Dzięki, tylko co to jest FDD? na google nie byłem w stanie znaleźć nic sensownego

 

Tak na przyszlosc, nie szukaj tylko w google, ale tez w pod F1 maxa, od tego to tam jest.

I nie FDD tylko FFD :)

Napisano
Witam

 

Problem w 3ds-ie następujący: mam sobie dwa plane'y jeden tuż za drugim z nałożonymi teksturkami. Jeden jest całkowicie przezroczysty, drugi całkowicie widoczny. Teraz: jak zrobić, aby jeden plane stopniowo zmieniał się na widoczny, a ten drugi na przezroczysty (żeby się tak "wymieniły" widocznością)? zmiana materiału oczywiście nie wchodzi w grę, bo niestety to się nie da zakluczować w animacji.

 

a nie lepiej animowac parametr opacity?:> bo z tego co zrozumialem to z widocznego na niewidoczny i na odwrot to chyba opacity da rade. A wiekszosc parametrow w maxie da sie animowac w czasie wiec to zaden problem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.