Napisano 16 Luty 200916 l Przepraszam jeśli taki temat już jest (szukałem, nie znalazłem...może dlatego że trudno zdefiniować problem takiemu z brushowem lajikowi jakim jestem). Otóż czemu normalki się tak paskudzą ?? Próbowałem wypalać na różnych ustawieniach i nic :/...ciemna masa ze mnie z tego z brusha. http://img5.imageshack.us/my.php?image=twarzzzqd8.jpg
Napisano 16 Luty 200916 l Mapowanie się zepsuło, powiedz tyko czy miałeś model zmapowany od razu czy mapowanie robiłeś później i np. podmieniałeś morph targeta?
Napisano 16 Luty 200916 l Autor Zmapowany od razu. Czytałem gdzieś tylko że nie można używać symmetry...co prawda nie użyłem symmetry a skopiowałem zmapowaną połowę i zweldowałem ale może ma to jakiś wpływ.Sprawdzałem też czy może nie wina sflipowanych polygonów ale żadnych błędów nie ma(tak samo żadnych nakładających się ścianek). Edytowane 16 Luty 200916 l przez khatake
Napisano 17 Luty 200916 l Autor Ok pokombinowałem z mapowaniem i okazało się że to wina tego kopiowania połowy głowy. Temat do usunięcia. Dzięki za pomoc
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto