khatake Napisano 16 Luty 2009 Napisano 16 Luty 2009 Przepraszam jeśli taki temat już jest (szukałem, nie znalazłem...może dlatego że trudno zdefiniować problem takiemu z brushowem lajikowi jakim jestem). Otóż czemu normalki się tak paskudzą ?? Próbowałem wypalać na różnych ustawieniach i nic :/...ciemna masa ze mnie z tego z brusha. http://img5.imageshack.us/my.php?image=twarzzzqd8.jpg
Tomala Napisano 16 Luty 2009 Napisano 16 Luty 2009 Mapowanie się zepsuło, powiedz tyko czy miałeś model zmapowany od razu czy mapowanie robiłeś później i np. podmieniałeś morph targeta?
khatake Napisano 16 Luty 2009 Autor Napisano 16 Luty 2009 (edytowane) Zmapowany od razu. Czytałem gdzieś tylko że nie można używać symmetry...co prawda nie użyłem symmetry a skopiowałem zmapowaną połowę i zweldowałem ale może ma to jakiś wpływ.Sprawdzałem też czy może nie wina sflipowanych polygonów ale żadnych błędów nie ma(tak samo żadnych nakładających się ścianek). Edytowane 16 Luty 2009 przez khatake
khatake Napisano 17 Luty 2009 Autor Napisano 17 Luty 2009 Ok pokombinowałem z mapowaniem i okazało się że to wina tego kopiowania połowy głowy. Temat do usunięcia. Dzięki za pomoc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się