Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Przepraszam jeśli taki temat już jest (szukałem, nie znalazłem...może dlatego że trudno zdefiniować problem takiemu z brushowem lajikowi jakim jestem). Otóż czemu normalki się tak paskudzą ?? Próbowałem wypalać na różnych ustawieniach i nic :/...ciemna masa ze mnie z tego z brusha.

 

http://img5.imageshack.us/my.php?image=twarzzzqd8.jpg

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Mapowanie się zepsuło, powiedz tyko czy miałeś model zmapowany od razu czy mapowanie robiłeś później i np. podmieniałeś morph targeta?

Napisano
  • Autor

Zmapowany od razu. Czytałem gdzieś tylko że nie można używać symmetry...co prawda nie użyłem symmetry a skopiowałem zmapowaną połowę i zweldowałem ale może ma to jakiś wpływ.Sprawdzałem też czy może nie wina sflipowanych polygonów ale żadnych błędów nie ma(tak samo żadnych nakładających się ścianek).

Edytowane przez khatake

Napisano
  • Autor

Ok pokombinowałem z mapowaniem i okazało się że to wina tego kopiowania połowy głowy. Temat do usunięcia. Dzięki za pomoc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności