Jump to content
Sign in to follow this  
khatake

Wypalanie normalek

Recommended Posts

Mapowanie się zepsuło, powiedz tyko czy miałeś model zmapowany od razu czy mapowanie robiłeś później i np. podmieniałeś morph targeta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zmapowany od razu. Czytałem gdzieś tylko że nie można używać symmetry...co prawda nie użyłem symmetry a skopiowałem zmapowaną połowę i zweldowałem ale może ma to jakiś wpływ.Sprawdzałem też czy może nie wina sflipowanych polygonów ale żadnych błędów nie ma(tak samo żadnych nakładających się ścianek).

Edited by khatake

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok pokombinowałem z mapowaniem i okazało się że to wina tego kopiowania połowy głowy. Temat do usunięcia. Dzięki za pomoc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy