palmer Napisano 17 Luty 2009 Napisano 17 Luty 2009 Witam .. Wróciłem do swojego "porzucenego" projektu dmu swoich marzen .. Mam jednak problem z poprawnym oswietleniem .... Glowne swiatlo to vray sky+sun Wstawilem rowniez HDRI (niebo z chmurkami) do slotu V-ray enviroment jako skylight override , jako reflection/refraction .... Wstawiajac hdri chcialem uzyskac odbicia otoczenia w szybach Poniewaz dom w srodku jest "pusty" tylko narysowane sa sciany zewnetrzne,wiec np przez okna z przodu domu mozna zobaczyc drzwi z wyjsciem na taras ktory jest z tylu domu... Jak tego uniknac ? ..czy wstawic wewnatrz domu jakis "plane" aby zaslonic tyl domu ? Jak moge uzsykac odbicia w szybach .....??...na razie wcale nie widac zeby szyby cos odbijaly (material szyb sciagniety ze strony vray-materials.de) wszelakie sugestie mile widziane
Hynol Napisano 17 Luty 2009 Napisano 17 Luty 2009 .. 1) Jak tego uniknac ? ..czy wstawic wewnatrz domu jakis "plane" aby zaslonic tyl domu ? 2) Jak moge uzsykac odbicia w szybach .....??...na razie wcale nie widac zeby szyby cos odbijaly (material szyb sciagniety ze strony vray-materials.de) 1) Polecam zasłony albo chociaż boxy imitujące ściany 2) Przy takim kącie kamery to odbite będzie raczej "podwórko" niż niebo. Co do materiałów szyb to "gotowce" są o kant pupska potłuc - zawsze ręcznie trzeba dosterować faloff na przykład.
palmer Napisano 17 Luty 2009 Autor Napisano 17 Luty 2009 Xiz0r - bede poprawial :) (ale to nowy model tzw polmetrowka ...:) ) Hynol - dzieki za podpowiedz ....wstawie zaslony a wiec do pracy ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się