Napisano 17 Luty 200916 l Witam .. Wróciłem do swojego "porzucenego" projektu dmu swoich marzen .. Mam jednak problem z poprawnym oswietleniem .... Glowne swiatlo to vray sky+sun Wstawilem rowniez HDRI (niebo z chmurkami) do slotu V-ray enviroment jako skylight override , jako reflection/refraction .... Wstawiajac hdri chcialem uzyskac odbicia otoczenia w szybach Poniewaz dom w srodku jest "pusty" tylko narysowane sa sciany zewnetrzne,wiec np przez okna z przodu domu mozna zobaczyc drzwi z wyjsciem na taras ktory jest z tylu domu... Jak tego uniknac ? ..czy wstawic wewnatrz domu jakis "plane" aby zaslonic tyl domu ? Jak moge uzsykac odbicia w szybach .....??...na razie wcale nie widac zeby szyby cos odbijaly (material szyb sciagniety ze strony vray-materials.de) wszelakie sugestie mile widziane
Napisano 17 Luty 200916 l .. 1) Jak tego uniknac ? ..czy wstawic wewnatrz domu jakis "plane" aby zaslonic tyl domu ? 2) Jak moge uzsykac odbicia w szybach .....??...na razie wcale nie widac zeby szyby cos odbijaly (material szyb sciagniety ze strony vray-materials.de) 1) Polecam zasłony albo chociaż boxy imitujące ściany 2) Przy takim kącie kamery to odbite będzie raczej "podwórko" niż niebo. Co do materiałów szyb to "gotowce" są o kant pupska potłuc - zawsze ręcznie trzeba dosterować faloff na przykład.
Napisano 17 Luty 200916 l Autor Xiz0r - bede poprawial :) (ale to nowy model tzw polmetrowka ...:) ) Hynol - dzieki za podpowiedz ....wstawie zaslony a wiec do pracy ...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto