Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam ..

 

Wróciłem do swojego "porzucenego" projektu dmu swoich marzen ..

Mam jednak problem z poprawnym oswietleniem ....

 

Glowne swiatlo to vray sky+sun

Wstawilem rowniez HDRI (niebo z chmurkami) do slotu V-ray enviroment jako skylight override , jako reflection/refraction ....

 

Wstawiajac hdri chcialem uzyskac odbicia otoczenia w szybach

Poniewaz dom w srodku jest "pusty" tylko narysowane sa sciany zewnetrzne,wiec np przez okna z przodu domu mozna zobaczyc drzwi z wyjsciem na taras ktory jest z tylu domu...

Jak tego uniknac ? ..czy wstawic wewnatrz domu jakis "plane" aby zaslonic tyl domu ?

Jak moge uzsykac odbicia w szybach .....??...na razie wcale nie widac zeby szyby cos odbijaly (material szyb sciagniety ze strony vray-materials.de)

 

housezh4.jpg

 

wszelakie sugestie mile widziane

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
..

1) Jak tego uniknac ? ..czy wstawic wewnatrz domu jakis "plane" aby zaslonic tyl domu ?

2) Jak moge uzsykac odbicia w szybach .....??...na razie wcale nie widac zeby szyby cos odbijaly (material szyb sciagniety ze strony vray-materials.de)

 

1) Polecam zasłony albo chociaż boxy imitujące ściany

2) Przy takim kącie kamery to odbite będzie raczej "podwórko" niż niebo. Co do materiałów szyb to "gotowce" są o kant pupska potłuc - zawsze ręcznie trzeba dosterować faloff na przykład.

Napisano
  • Autor

Xiz0r - bede poprawial :) (ale to nowy model tzw polmetrowka ...:) )

Hynol - dzieki za podpowiedz ....wstawie zaslony

 

a wiec do pracy ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności