Frankot Napisano 10 Marzec 2004 Share Napisano 10 Marzec 2004 Hi, mam mały problem (bez skojarzeń), otóż chce uzyskać efekt samoświecenia w v-ray\'u. Włączam te opcje takie jak irrudance (czy jakoś tak) i causticks (też jakoś tak). Na innych obiektach renderują się światła rzucane przez świecący materiał. Jednak są one za słabe. Chodzi o to żeby były one bardziej intensywne. Nie wiem jakie przełączniki przestawić, aby wzmocnić to światło, na eksperymenty nie mogę sobie za bardzo pozwolić, bo rendering trwa bardzo dłógo-jakieś ~7h-9h. Help-!!!!!!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SansSerif Napisano 10 Marzec 2004 Share Napisano 10 Marzec 2004 piszesz ze uzywasz kaustyki. czy to ma szklo swiecic? jesli nie masz szkla nie uzywaj kaustyki. material standard z selfillumination + jakies swiatelko dla wzmocnienia efektu. opisz dokladniej sytuacje jakie obiekty i jaki efekt swietlny chcesz uzyskac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Frankot Napisano 11 Marzec 2004 Autor Share Napisano 11 Marzec 2004 Jeżeli chodzi o obiekty, to zobacz muj WIP 3D-Kuliste pole siłowe. Są tam takie białe szczeliny, które docelowo mają być lampami. Ta zielona kula pośrodku też ma docelowo rzycać światło, ale o parametrach selfilumination: 5. Szczeliny są ustawione na selfilumination: 100, jest to materiał Advenced light Over... z max\'a 5, ustawiłem tam luminance na 1000,0. To czyba wszystkie szczegóły... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klower Napisano 11 Marzec 2004 Share Napisano 11 Marzec 2004 w zakladce system w butonie objects daj swoim objektom wiecej Generate GI. sztuczne ale dziala A po za tyum na evermotion jest tutek odnoscie self ilu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Frankot Napisano 12 Marzec 2004 Autor Share Napisano 12 Marzec 2004 Thx klower. Wczoraj renderowałem tę scenę v-ray\'em. Wyszła trochę ciemna, mam nadziję, że jak porawię parametry \'first baunce multipler\' i \'second baunce multipler\' to będą troche jaśniejsze. Poprawie też to Generate GI. Jak wróce ze szkoły to wyrenderuje to jeszcze raz, może zdąży do wieczora, to pokaże na WIP\'ie oba renderki. Dobra spadam musze jeszcze zadanie spisać... [cfaniak] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Frankot Napisano 16 Marzec 2004 Autor Share Napisano 16 Marzec 2004 Pojawił się problem jak zwiększę generate GI na obiekcie to przy renderingu innych obiektów pojawia się czasami ostrzeżenie, że obiekt jest \'overbrightet\', jak go przyciemnić, zmniejszyć mu generate GI?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się