Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam...

Nie mam pojęcia czemu wywala mi Maxa podczas renderowania z reguły przy obliczaniu Light Cache. Najgorsze jest to, że bez ostrzeżenia... Nie ma żadnych błędów czy informacji odnośnie małej ilości pamięci. Po prostu znika i już :| Masakra :(

  • Odpowiedzi 11
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

XP 32 bit. RAM 1GB, Max 2009 :) Sorka, ale się zbulwersowałem i zapomniałem ^^ Sorka :P

Napisano

zalezy ile scena ci zabiera pamieci, bo przewaznie wysypywal sie na 32bitowych systemach przy LC.

Napisano

Za mało ramu na bank sam pusty max 230 mb do tego xp z 500 pewnie i na scenke niewiele zostaje może jeszcze wirtualna pomoze... jak vray to ustaw pamiec na dynamic.

Napisano
  • Autor

Patrzyłem w procesach systemu (nie wiem czy dobrze :P ) no i rendering zabiera mi średnio 150 tys. do 800 tys. k (k to chyba kilobajty ^^).

 

Gdzie się ustawia tę pamięć? Znalazłem tylko "Dynamic memory limit" ustawiony na 500MB, ale być może źle szukałem :P

Edytowane przez Trybal

Napisano

Trybal - render stup->settings->vray system i podciągnij do powiedzmu 800mega wartość w memory limit, aczkolwiek za dużo Ci to nie pomoże i trzeba będzie zmniejszać wartości LC.

Napisano

może byc nawet 400mb, ale niżej masz default geometry: static/dynamic to daj na dynamic.

Napisano
  • Autor

Zwiększyłem limit pamięci i zmieniłem default geometry na dynamic i nadal wywala. Zacząłem zmniejszać wartość LC i nadal wywala. Wyłączyłem LC i nadal wywala :|

Napisano
  • Autor

Pisałem już że od 150 tys. k do 800 tys. k. mi zżera podczas renderingu :P

Napisano

Wiele o tym było na forum. Mozesz sprobowac uzyc przelacznika 3GB u mnie dziala - mialem identyczne wysypy maxa :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności