Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

Mam problem chce poloczyć dwie krawędzie dwóch różnych obiektów (ale połączonych ze soba przez Atach?) i łącz mi krawędz "na krzyz"

 

Przed złączeniem

1223222.th.jpg

 

Po złaczeniu

 

1223222a.th.jpg

 

target weld łączy mi tylko jedną pare werteksów innych już nie chce..może to wynikac z tego że obiekt znajduje sie w tak wielkim "prostobadlościanie do edycji?" jak na poniższym rysunku.

 

asaaa.th.jpg

 

Dodam jeszcze że chciałem zastosowac vray fur na jednym z tych obiektów (tj. głowa i ucho) i włosy zrobiły mi się wewnatrz głowy zamiast (jak to normalnie bywa) na zewnatrz...

 

Jeżeli ktoś wie jak to wszytko "obrucić" bardzo proszę o pomoc!!

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Chyba masz flipnięte normalne na części obiektu(polygony przewrócone na lewą stronę;))-zaznacz polygony tej części na której włosy rosną do środka i kliknij flip(gdzieś tam koło bridge powinien być)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności