Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Chce zrobić animacje skaladania origami. I zastanawiam sie czy stosować kości czy normalne obiekty. Najwiekszy problem mam z opacowaniem skladania kartki w 4 kierunkach tak jak tutaj:

 

http://www.bbc.co.uk/cbbc/smart/makes/steps/make_series11_origami2.shtml

 

nie moge sobie poradzic z rozstawieniem IK solvers i kolejnoscia linków tak zeby całość sie odpowiednio zginała. Dodatkowo chce to zrobic bez żadnych rozciagnieć.

 

Macie jakis pomysł? albo jakiesgoś tutka który by pomógł ?

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

z tego co widze to najlepiej zrobic gotowy model tego ptoka pociac to na plaszczyzny i zanimowac od tylu to poprostu rozkladasz to do kartki kroku pierwszego. nei stosowal bym kosci tylko odpowiednio podlinowal wszsytkie trojkaty. chyba najlepszym linkowaniem byla by chierarchia po koleji od najmniej znaczacego czyli ostatniego trojkata do najwyzej polozonego czyli tego ktory tak naprawde sie nie bedzie rozkladal. na koncu standardowo podepnij to do helpera abys mial jakakolwiek kontrole nad elementami

ale to tylko moja prpz i pewnie kazdy zrobilby to inaczej :)

Napisano

tak to fakt bardzodobra technika dla wtajemniczonych-zna ja moze ze 2 dwie osoby :) z czego jedna nawet o tym nie wiem jest tak tajna :)...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności