Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Lucas18
Napisano

Witam

Chciałbym prosić o pomoc związaną z modelem wykonanym w 3ds Max.

Wykonałem model (mojej szkoły-który jako że ja opuszczam, ma byc taką pozostałościa w kronice po mojej osobie) i chciałbym teraz wprawic go w ruch, tak żeby obracał się dookoła i zapisać go we flash'u, bądź jako film...Czy umie ktoś wykonac taką animacje?Prosze o instrukcje, ale jako że wcześniej nigdy nie robiłem animacji z takimi obiektami to jeżeli mówłby ktoś pomóc to wyśle ten model, a później ktos mi odeśle plik wynikowy....Moje gg.:9404435

 

Bardzo prosze o pomoc...

Z góry dziękuje...

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

hej!

 

a więc tak. zrób to sam! bez sensu żeby ktos Ci to robił lepiej jak się sam nauczysz. weź sobie otwórz ten model wszystko zgrupuj w jedno, w prawym dolnym rogu maxa daj "Auto Key" przejedź suwakiem do końca timelinea i obróć szkołę o jakieś 358 stopni. i Heja!

 

Poszukaj na goglach albo gdzie indziej tutoriala do animacji to Ci pomoże zrozumieć działanie tego auto-key itd...

Gość Lucas18
Napisano

dzięki...a mógłbyś troszkę jaśniej...bo niezbyt cie rozumiem...połączyć wszystko w całość, ale jak...ja mam zrobiony budynek z kilku elementów, połączonych w jeden objekt, ale są to pod obiekty...

Napisano

funkcja group, całość zaanimuj. ustaw kamerę w jednym miejscu. zgrupuj całość jako "szkoła", teraz autokey, i tak jak pisał kamil.ochel.

Napisano

Ja bym wokół szkoły ustawił kółeczko i po nim puścił kamerę, bo inaczej jeszcze powstanie problem domyślnego ustawienia przyspieszeń ruchu.

No, ale jeśli już zechcesz obrócic obiekt, to wejdź w curve editor, zaznacz oba klucze widocznej rotacji grupy i kliknij set tangents to linear. To jest ta ikonka skośnej prostej linii, druga od prawej na górze.

Gość Lucas18
Napisano

ok....chyba udało mi się osiagnąc wymagany efekt...tzn.jak nacisne w 3ds Maxe przycisk play to model się obraca....mam jeszcze jedno pytanko, a mianowicie, jak zapisać ten obiekt do filmu, lub flasha??

Napisano

normalny do obracania :) albo to takie okienko co sie otwiera chyba f12 :P

 

z kamera jest wiecej zabawy ale faktycznie jak Shogun3D mowi wejdz w Curve editor i wyprostuj te linie bo Ci bedzie zwalnialo animacje na poczatku i koncu i to nie bedzie taki loop 360 stopni




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności