Gość Lucas18 Napisano 28 Luty 2009 Napisano 28 Luty 2009 Witam Chciałbym prosić o pomoc związaną z modelem wykonanym w 3ds Max. Wykonałem model (mojej szkoły-który jako że ja opuszczam, ma byc taką pozostałościa w kronice po mojej osobie) i chciałbym teraz wprawic go w ruch, tak żeby obracał się dookoła i zapisać go we flash'u, bądź jako film...Czy umie ktoś wykonac taką animacje?Prosze o instrukcje, ale jako że wcześniej nigdy nie robiłem animacji z takimi obiektami to jeżeli mówłby ktoś pomóc to wyśle ten model, a później ktos mi odeśle plik wynikowy....Moje gg.:9404435 Bardzo prosze o pomoc... Z góry dziękuje...
kamil.ochel Napisano 28 Luty 2009 Napisano 28 Luty 2009 hej! a więc tak. zrób to sam! bez sensu żeby ktos Ci to robił lepiej jak się sam nauczysz. weź sobie otwórz ten model wszystko zgrupuj w jedno, w prawym dolnym rogu maxa daj "Auto Key" przejedź suwakiem do końca timelinea i obróć szkołę o jakieś 358 stopni. i Heja! Poszukaj na goglach albo gdzie indziej tutoriala do animacji to Ci pomoże zrozumieć działanie tego auto-key itd...
Gość Lucas18 Napisano 28 Luty 2009 Napisano 28 Luty 2009 dzięki...a mógłbyś troszkę jaśniej...bo niezbyt cie rozumiem...połączyć wszystko w całość, ale jak...ja mam zrobiony budynek z kilku elementów, połączonych w jeden objekt, ale są to pod obiekty...
tweety Napisano 28 Luty 2009 Napisano 28 Luty 2009 funkcja group, całość zaanimuj. ustaw kamerę w jednym miejscu. zgrupuj całość jako "szkoła", teraz autokey, i tak jak pisał kamil.ochel.
Shogun 3D Napisano 28 Luty 2009 Napisano 28 Luty 2009 Ja bym wokół szkoły ustawił kółeczko i po nim puścił kamerę, bo inaczej jeszcze powstanie problem domyślnego ustawienia przyspieszeń ruchu. No, ale jeśli już zechcesz obrócic obiekt, to wejdź w curve editor, zaznacz oba klucze widocznej rotacji grupy i kliknij set tangents to linear. To jest ta ikonka skośnej prostej linii, druga od prawej na górze.
Gość Lucas18 Napisano 28 Luty 2009 Napisano 28 Luty 2009 ok....chyba udało mi się osiagnąc wymagany efekt...tzn.jak nacisne w 3ds Maxe przycisk play to model się obraca....mam jeszcze jedno pytanko, a mianowicie, jak zapisać ten obiekt do filmu, lub flasha??
kamil.ochel Napisano 28 Luty 2009 Napisano 28 Luty 2009 normalny do obracania :) albo to takie okienko co sie otwiera chyba f12 :P z kamera jest wiecej zabawy ale faktycznie jak Shogun3D mowi wejdz w Curve editor i wyprostuj te linie bo Ci bedzie zwalnialo animacje na poczatku i koncu i to nie bedzie taki loop 360 stopni
Rekomendowane odpowiedzi