Skocz do zawartości

F9 + problem z renderem widoku kamery


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, standardowo powiem, że jestem początkujący... docelowo zajmuje się czymś innym ale czasem trzeba zrobić też coś innego :))) i powalczyć z maksem...

 

Ale do rzeczy ma dwa pytania :

 

1) Mam problem z szybkim renderingiem. Nie bardzo wiem co przestawiłem. Wyłączyło mi się, szybkie renderowanie aktywnego viewportu (chyba tak to się nazywa). Aktualnie renderuje mi cały czas okno Top a ja chce aby renderował mi okno Camera01

 

2) Podczas renderingu poprzednia klatka zostaje. I tak zamiast mieć płynny ruch animacji, mam animację ze "śladem" - co widać na załączonym obrazku...

Dlaczego tak??

 

 

Dzięki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Gość Grievous

problem 2 jest dla mnie enigmą, to jest jakaś kwestia w ustawieniach ale problem 1 - jakby ci sie jeszcze zdarzyl - tez mialem. Wlaczasz F10, ustawiasz Camera 01 ,czy ta 0500, zalezy jak zes ja nazwal, wylaczasz SAVE TO FILE i klikasz RENDER. nie musisz czekac az sie zrenderuje, po chwili wylacz okno, po takiej operacji F9 powinno renderowac z Camera juz normalnie. Czasem sie cos takiego psuje, tez mnie to wnerwia ale juz mam rozwiazanie. Pozdr.:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprzednia klatka zostaje bo masz zaznaczone "Selected" obok ikonki renderu na głównym toolbarze. Dzieje się tak bo renderuje się tylko obszar samego obiektu z kanałem alpha. Tak więc poprzednia klatka zostaje i zostaje nałożony na nią nowy render ale tylko jako obiekt a nie cały kadr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.