Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

mam takie pytanko co do robienia realistycznych drzew :)

 

Lepiej użyć drzewa które są tzw. wbudowane w maxie i nadać tekstury (liście są kwadratowe i ja dodaję UV Mapping typ zmieniam na face, używam maski i mi wychodzą liście jednak, że niektóre są odwrotnie :D)

 

Czy lepiej samemu zrobić?? A może użyć jakoś particle (srr jeśli pomyliłem nazwę).

 

Jaka metoda robienia drzew jest najlepsza. Szukałem jakiegoś tutka na to, ale znalazłem do mayi albo same tekstury do tych rzeczy :)

Edytowane przez Vega

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 9,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jest tu gdzieś na forum video tutek o robieniu drzewka Bonsai. Umieścił go bodajże Lis. Polecam podpatrzeć i wypróbować podobną technikę do robienia dużych drzewek :)

Napisano
  • Autor

Ok dzięki wielkie dla was rep.

// Edit:

 

A co powiecie o Onyx Tree Broadleaf? Z tego co widać fajne drzewka wychodzą :)

Edytowane przez Vega

Napisano

Bardzo fajne. Tylko, że to już płatny pakiet. Jednak naprawde warto imho najlepszy modeler roślinnośći. Nie jest za trudny do opanowania ale żeby wyszło Ci ładne drzewko trzeba sporo przysiedzieć. Duży plus, że ma swoje biblioteki i można je modyfikować wg własnych potrzeb.

Napisano
  • Autor

A to imho to jakiś program plugin czy co? :D Bo w googlach nic niema ten temat :)

 

Znalazłem też inny program/plugin :) 3D natFX dla programu Autodesk 3DS Max

Edytowane przez Vega

Napisano

xfrog też jest niezły, ale zaletą onyxa jest łatwość obsługi

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności