Napisano 7 Marzec 200916 l Siema Mam problem z nałożeniem textury na plane'a gdyż po na nałożeniu nie tworzy mi się jeden obrazek tylko mnóstwo malutkich obrazków, czym to jest spowodowan?
Napisano 7 Marzec 200916 l do mapowania plane używaj modyfikatora UVW Map tam jest opcja fitbitmap która ci ustawi dobre proporcje i wyłącz w teksturze Real-World size
Napisano 7 Marzec 200916 l Autor UVW Map a mógł byś powiedzieć jak go włączyć? Bo właśnie mi się włącza taki dziwny edytor materiałów. Ps. mógł byś mi powiedzieć czemu mi ALT+X nie działa (przedmiot staje się przezroczysty) Max świeżo postawiony. Edytowane 7 Marzec 200916 l przez latos
Napisano 7 Marzec 200916 l http://max3d.pl/forum/forumdisplay.php?s=&f=49&page=1&pp=25&sort=lastpost&order=desc&daysprune=-1 zapraszam!!
Napisano 7 Marzec 200916 l uvw map to modyfikator który by napewno zaradził bo by zmapował od nowa plejna ale tu wystarczy tylko wyłączyć real world map size a na skróty to pomaga często "keyboard shortcout override toggle" ikonka klawisza T w górnym menu omok snapów, ale co innego ma robic alt+x jak nie pułprzezroczystość obiektów ?
Napisano 7 Marzec 200916 l Autor a na skróty to pomaga często "keyboard shortcout override toggle" ikonka klawisza T w górnym menu omok snapów, ale co innego ma robic alt+x jak nie pułprzezroczystość obiektów ? A mógł byś bardziej jasno to opisać bo nie jestem aż tak dobrze obeznany w maxie
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto