Skocz do zawartości

postac3d: Character


Vetis

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

mmm cos ogolnie jest \"nie tak\"... na pierwszy rzut oka widze takie bledy:

1. troche za gleboko so oczodoly

2. oczy zbyt wylupiaste

3. miejsce gdzie sie konczy nos (u gory) jest za bardzo wyeksoponowane - powinno byc plynniejsze i delikatniejsze przejscie (mozliwe ze to przez \"1.\")

4. chyba cos z uchem - na tym randerze ciezko ocenic => pokarz jeszcze jakies zrobione z innych stron

5. miesnie na szyi... hmm stanowczo za duze i zbyt wypukle... ogolnie jest cos nie tak...

6. obojczyki - podobnie jak \"5.\"... dziwnie z nich wychodza ramiona...

 

oczywiscie moge sie mylic ;-p... ale przejzyj sobia te strone http://www.fineart.sk/index.php... powinno pomoc...

 

pozdro i powodzenia...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla mnie to coś/on (?) od początku był człekokształtnym kosmitą... tylko please... nie dodawaj mu antenek,

 

jako że to obcy to problem brakującychh obojczyków i krzywych żeber nie istnieje.... to ma być nie udziwniony humanoid... ale nie udziwniony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

imho granica dolnych zeber powinna byc bardziej zarysowana (klatka pierosiowa bardziej wystajaca)

a obojczyki maja zly kierunek, zwlaszcza ze przynajmniej u ludzdzi, ztego co pamitam skaldaja sie z dwoch kierunkow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności