claude Napisano 10 Marzec 2009 Napisano 10 Marzec 2009 Próbuje rozłożyć taką prostą siateczkę okna, znam już trochę unwarp ale mimo tego nie mogę poradzić sobie z tym. Próbowałem różnych rzeczy, najprościej jest zrobić plenarne mapowanie i próbować w miejscu zawinięcia siatki jakoś relaxować. Mi jednak relax zupełnie wszystko psuje. Może ma ktoś jakieś patenty na takie obiekty By Tymbeusz
Temporal Napisano 10 Marzec 2009 Napisano 10 Marzec 2009 Ja to widze ze ta fota ktora ma byc tekstura nie nadaje sie do uzycia gdy twoje okno jednak ma jakas glebie jest wypukle. To tak jakby z jednej fotki twarzy robic teksture dla calej glowy. Najpier rozluz sobie uvw zrob render uvw template a pozniej np w shopie na podstawie uvalki zrob text. Robienie uvalki do wczesniejszego obrazka jest slabym posunieciem i sprawdza sie tylko w niektorych przypadkach.
Tomala Napisano 10 Marzec 2009 Napisano 10 Marzec 2009 myślę że to nie problem mapowania (bo to można bardzo szybko zmapować) ale texturowania. Chcesz użyć tej textury więc musisz się liczyć z tym że mapowanie będzie od niej zależne a na tak zmapowanym modelu nie unikniesz rozciągnięć textury. Jak chcesz mieć wszystko ładnie zmapowane to użyj relaxu a na zmapowany obszar okna nanieś w photoshopie odpowiednie fragmenty tej textury co masz albo innej. W ps'ie masz do tego pełno świetnych narzędzi od zwykłego sklejania poprzez kopiowanie zaznaczonych fragmentów(ctrl+j) i miękkiego gumkowania ich krawędzi żeby się ładnie wtapiały po clone toole i inne.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się