Napisano 10 Marzec 200916 l Próbuje rozłożyć taką prostą siateczkę okna, znam już trochę unwarp ale mimo tego nie mogę poradzić sobie z tym. Próbowałem różnych rzeczy, najprościej jest zrobić plenarne mapowanie i próbować w miejscu zawinięcia siatki jakoś relaxować. Mi jednak relax zupełnie wszystko psuje. Może ma ktoś jakieś patenty na takie obiekty By Tymbeusz
Napisano 10 Marzec 200916 l Ja to widze ze ta fota ktora ma byc tekstura nie nadaje sie do uzycia gdy twoje okno jednak ma jakas glebie jest wypukle. To tak jakby z jednej fotki twarzy robic teksture dla calej glowy. Najpier rozluz sobie uvw zrob render uvw template a pozniej np w shopie na podstawie uvalki zrob text. Robienie uvalki do wczesniejszego obrazka jest slabym posunieciem i sprawdza sie tylko w niektorych przypadkach.
Napisano 10 Marzec 200916 l myślę że to nie problem mapowania (bo to można bardzo szybko zmapować) ale texturowania. Chcesz użyć tej textury więc musisz się liczyć z tym że mapowanie będzie od niej zależne a na tak zmapowanym modelu nie unikniesz rozciągnięć textury. Jak chcesz mieć wszystko ładnie zmapowane to użyj relaxu a na zmapowany obszar okna nanieś w photoshopie odpowiednie fragmenty tej textury co masz albo innej. W ps'ie masz do tego pełno świetnych narzędzi od zwykłego sklejania poprzez kopiowanie zaznaczonych fragmentów(ctrl+j) i miękkiego gumkowania ich krawędzi żeby się ładnie wtapiały po clone toole i inne.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto