Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Blendera w wersji 3.0 nigdy nie będzie. Każde następne wydanie będzie się tylko do tej liczby zbliżało, ale nigdy go nie osiągnie.Dali by parę nowych narzędzi do edycji siatki (bo to przecie najważniejsze) poprawili trochę istniejących i będzie dobrze.Z tego co wiem to nowych narzędzi do siatki raczej nie będzie. Dlaczego, dlaczego? hlip,hlip

  • Odpowiedzi 59
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

@SYmek, wybacz, ale nie łapie myśli jaką chciałeś przekazać w poprzednim poście. ^^' Nie będzie żadnego dochodzenia do ładu, programiści to nie rozwścieczona tłuszcza która przepisuje wszystko na hura. Mają to rozplanowane, zakładając margines błędu, którego przyczyną jest brak teorii w praktyce, wyjdzie wersja poprawkowa 2.51 (to nie błąd blender ma "oryginalny" sposób numeracji ułamka dziesiętnego do setnych :P). Porównywać zawsze warto, przynajmniej wiadomo na czym się stoi. :)

 

@Dr0cK

No twoje wizje są ciekawe :), ale jest też inna możliwość Autodesk w końcu przepisze Maxa orz Maye by w końcu znaleźć konkurenta dla Hudego a Blender dalej będzie lepszy od Maxa xD (nie oburzać się, żarcik :) )

 

@duff

Kto ci nagadał bzdur że nie będzie :\, trwają prace nad nowym modelerem dla Blendera, BMesh kiedy będzie skończony, zastąpi stary system i doda kilka funkcji miedzy innymi n-gony, jest potrzebny bo aktualny system jest przestarzały i utrudnia tworzenie nowych narzędzi.

 

No może kiedyś ujrzymy 3.0 ale to musiałby być przeskok bo następne wersje to będą 2.5x (zamiast x może być nawet 0-9, co nie znaczy że musi) 2.6x 2.7x 2.8x 2.9x i dopiero 3.xx, ale to tylko numerki. Blender z moich obserwacji kieruje się filozofią ewolucji nie rewolucji :P

Napisano (edytowane)

Zrwacam honor blenderowcom! Pobawiłem się nim troche i jest wypaśny ale naprawde brakuje mu troche w interface pewnych udogodnień zobaczymy w wersji 2.50

 

I nie warto go ignorować bo w sumie ma potencjał przydałby się jakiś inwestor żeby w ten projekt wstrzyknął KASE i kto wie może przegoni inne softy a jest na dobrej drodze.

 

hcpiter: czytaj dokładnie nie jaram się tym tylko stwierdziłem że to fajny bajer

Edytowane przez Riddick_MAX
Napisano

kannu co się tak czepiasz tego jak zocząłem swój byt na forum młodszy i głupszy byłem, to głupoty też pisałem. BTW. niektórzy za bardzo emocjonalnie reagują na analize możliwości jakiegoś softu. Każdyprogram jest inny ma swoje unikatowe narzędzia troche podkupionych pomysłów etc. a super by było gdyby BLENDER był coraz lepszy i nadal darmowy i żeby go autodesk nie wykupił ;P a moja początkowa opinia na temat tego softu wynikała niestety z nie dużej znajomości tego progragramu

Napisano
@SYmek, wybacz, ale nie łapie myśli jaką chciałeś przekazać w poprzednim poście. ^^' Nie będzie żadnego dochodzenia do ładu, programiści to nie rozwścieczona tłuszcza która przepisuje wszystko na hura.

 

Alez nie ma sprawy, najwyrazniej bagatelizujesz fakt, jak skomplikowym zadaniem jest poprawic duzy software. Przestudiuj historie programow, ktore przez to przeszly, od 3ds->3ds max, przez sofimage->xsi, po prisms->houdini. Dwa lata, jak nic.

 

Mają to rozplanowane, zakładając margines błędu, którego przyczyną jest brak teorii w praktyce, wyjdzie wersja poprawkowa 2.51

 

Optymista ;) Nie tacy mieli zaplanowane :P

 

pozdr.,

skk.

Napisano

@SYmek, aha już wiem o co ci chodziło, trochę się spieszyłem i pominąłem numerki jakie zapodałeś przy programach xD, wybacz jeszcze raz. :D

Nie aż tak długo to nie zejdzie :) na bank jeszcze w tym roku, będzie numerek 2.5 i poprawki 2.51 też pewnie, plotki głoszą że możemy się go spodziewać kwiecień/maj, moim zdaniem dłużej, ale to raczej kwestia miesięcy nie lat xD

 

@duff

Hehe, nie oglądaj tego xD obejrzałem 5 min kiedy zorientowałem się że temu kolesiowi się nudziło, sam niespecjalnie wie co chce przekazać xD Musiał powoli literując przeczytać beginnings xD aż mi się słabo zrobiło.

Napisano

@n-pigeon: SYmek liczy chyba czas przeportowania narzędzi firm/osób trzecich po takiej zmianie i fakt, że może to potrwać (w 2.50 api pythona zmieni się bardzo (jeśli nie całkowicie), będzie generowane automatycznie i będzie identyczne z tym z C... więc wszystkie skrypty trzeba będzie przepisać.

Co do samego blendera to z 5cio punktowej mapy drogowej (http://www.blender.org/development/current-projects/blender-25-project/) możemy wyczytać, że pkt. 1,2 są prawie gotowe, pkt. 3 jest gotowy w 70% (aktualizowana mapa była w lutym), a okres marzec-czerwiec ma być poświęcony na zrobienie 2ch pozostałych pkt.

  • Like 1
Napisano

@Skoti, może i masz racje, myślałem że chodzi o czas potrzebny na przepisanie. Coś ciężko kojarzę, zmęczony jestem czas iść odpocząć :)

 

Dzięki za info pominąłem wstęp, przeskoczyłem do nowinek :P, a wiec nowa wersja wliczając poślizg i czas na testowanie wersji kandydujących pod koniec lipca, albo po, będzie wersja 2.5, fajnie :)

Napisano

serwus :)

wielkie dzieki dla userow blendera za opis unikalnych imozliwosci :) Nie spodziewalem sie ze jest tego tak duzo. Pamietalem ze kilka razy jego opisy mnie zaskaiwaly, ale to zestawienie robi wrazenie.

Widze ze w wielu dziedzinach jest mocno przed maxem. W wiekszej ilosci niz przypuszczalem.

Nie sadze zebym sie na niego przesiadl, ale bardzo mu kibicuje.

pozdrawiam i zycze powodzenia :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności