twinslave Napisano 15 Marzec 2009 Napisano 15 Marzec 2009 (edytowane) Hej, jestem nowicjuszem w tej branzy dopiero sie ucze od podstaw, modeluje sobie robota i przez przypadek mi sie obrocil tak ze jak mam top/front/left to mam go krzywo, wiecie moze jak powrocic i wyrownac do siatki ten obiekt? uzywam 3dsm9 Edytowane 15 Marzec 2009 przez twinslave
twinslave Napisano 15 Marzec 2009 Autor Napisano 15 Marzec 2009 pomoze mi ktos ? bo bardzo mi zalezy na tym
Sebastian Ozga Napisano 15 Marzec 2009 Napisano 15 Marzec 2009 (edytowane) Użyj "Snap tool" albo "Align tool" Edytowane 15 Marzec 2009 przez Sebastian Ozga
twinslave Napisano 15 Marzec 2009 Autor Napisano 15 Marzec 2009 albo nie wiem o co ci dokladnie chodzi albo cos zle robie poniewaz nie wychodzi mi to co zamierzam. chodzi o to ze importowalem sobie kawalek robota poprzesuwalem i poobracale mcos i teraz mam krzywo do siatki. chcialem obiekt wyrownac do niej, czy moglby mi ktos to opisac krok po kroku?
twinslave Napisano 16 Marzec 2009 Autor Napisano 16 Marzec 2009 (edytowane) dobra po dlugich calonocnych mekach wyprostowalem sobie do siatki, ale mam druga sprawe, modelowalem sobie wszystko "recznie" i zapewne jak bede animowal robota to wszystkei czesci nie beda sie zgrywac, np jak sie bedzie zginac reka albo tlow w polowie to elementy zapewne sie troszeczke rozjada, jest moze jakies narzedzie ktora umozliwia wyrownanie do siebie 2 elementow? Edytowane 16 Marzec 2009 przez twinslave
Temporal Napisano 16 Marzec 2009 Napisano 16 Marzec 2009 moze poprostu pivoty ustaw odpowiednio chyba ze zle zrozumialem problem
twinslave Napisano 16 Marzec 2009 Autor Napisano 16 Marzec 2009 opisze to jasniej, mam okrag (zaznaczony na czerwono) ktory jest wpisany w okrag drugi(zielony) i chcialbym zeby ten czerwony byl idealnie na srodku tego zielonego. tak samo mam prostokat (brazowy) i chcialbym zeby on byl idealnie dopasowany zboku tego zielonego okregu zeby wychodzil z niego idealnie przez srodek "boku okregu" obrazek
halset Napisano 19 Marzec 2009 Napisano 19 Marzec 2009 Wyśrodkuj pivoty w obu obiektach (center to object), potem włącz przyciąganie do pivotów i po prostu złap czerwony okrąg za pivot i przeciągnij do pivota zielonego okręgu ;) Z prostokątem podobnie, tylko pivot musiałbyś wysunąć poza obrys obiektu.
Rekomendowane odpowiedzi