Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hej, jestem nowicjuszem w tej branzy dopiero sie ucze od podstaw, modeluje sobie robota i przez przypadek mi sie obrocil tak ze jak mam top/front/left to mam go krzywo, wiecie moze jak powrocic i wyrownac do siatki ten obiekt?

uzywam 3dsm9

 

robo1.th.jpg

Edytowane przez twinslave

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

albo nie wiem o co ci dokladnie chodzi albo cos zle robie poniewaz nie wychodzi mi to co zamierzam. chodzi o to ze importowalem sobie kawalek robota poprzesuwalem i poobracale mcos i teraz mam krzywo do siatki. chcialem obiekt wyrownac do niej, czy moglby mi ktos to opisac krok po kroku?

Napisano
  • Autor

dobra po dlugich calonocnych mekach wyprostowalem sobie do siatki,

 

ale mam druga sprawe, modelowalem sobie wszystko "recznie" i zapewne jak bede animowal robota to wszystkei czesci nie beda sie zgrywac, np jak sie bedzie zginac reka albo tlow w polowie to elementy zapewne sie troszeczke rozjada, jest moze jakies narzedzie ktora umozliwia wyrownanie do siebie 2 elementow?

Edytowane przez twinslave

Napisano
  • Autor

opisze to jasniej, mam okrag (zaznaczony na czerwono) ktory jest wpisany w okrag drugi(zielony) i chcialbym zeby ten czerwony byl idealnie na srodku tego zielonego. tak samo mam prostokat (brazowy) i chcialbym zeby on byl idealnie dopasowany zboku tego zielonego okregu zeby wychodzil z niego idealnie przez srodek "boku okregu"

 

obrazek

 

aaao.th.jpg

Napisano

Wyśrodkuj pivoty w obu obiektach (center to object), potem włącz przyciąganie do pivotów i po prostu złap czerwony okrąg za pivot i przeciągnij do pivota zielonego okręgu ;) Z prostokątem podobnie, tylko pivot musiałbyś wysunąć poza obrys obiektu.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności