Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Hej, jestem nowicjuszem w tej branzy dopiero sie ucze od podstaw, modeluje sobie robota i przez przypadek mi sie obrocil tak ze jak mam top/front/left to mam go krzywo, wiecie moze jak powrocic i wyrownac do siatki ten obiekt?

uzywam 3dsm9

 

robo1.th.jpg

Edytowane przez twinslave
  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

albo nie wiem o co ci dokladnie chodzi albo cos zle robie poniewaz nie wychodzi mi to co zamierzam. chodzi o to ze importowalem sobie kawalek robota poprzesuwalem i poobracale mcos i teraz mam krzywo do siatki. chcialem obiekt wyrownac do niej, czy moglby mi ktos to opisac krok po kroku?

Napisano (edytowane)

dobra po dlugich calonocnych mekach wyprostowalem sobie do siatki,

 

ale mam druga sprawe, modelowalem sobie wszystko "recznie" i zapewne jak bede animowal robota to wszystkei czesci nie beda sie zgrywac, np jak sie bedzie zginac reka albo tlow w polowie to elementy zapewne sie troszeczke rozjada, jest moze jakies narzedzie ktora umozliwia wyrownanie do siebie 2 elementow?

Edytowane przez twinslave
Napisano

opisze to jasniej, mam okrag (zaznaczony na czerwono) ktory jest wpisany w okrag drugi(zielony) i chcialbym zeby ten czerwony byl idealnie na srodku tego zielonego. tak samo mam prostokat (brazowy) i chcialbym zeby on byl idealnie dopasowany zboku tego zielonego okregu zeby wychodzil z niego idealnie przez srodek "boku okregu"

 

obrazek

 

aaao.th.jpg

Napisano

Wyśrodkuj pivoty w obu obiektach (center to object), potem włącz przyciąganie do pivotów i po prostu złap czerwony okrąg za pivot i przeciągnij do pivota zielonego okręgu ;) Z prostokątem podobnie, tylko pivot musiałbyś wysunąć poza obrys obiektu.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności