Karkosik Napisano 15 Marzec 2009 Napisano 15 Marzec 2009 Przeglądając forum widze dużo zarąbistych samochodów i postanowiłem zrobić swoje. Padlo na golfa V (jako ze auta to nie moja dziedzina, a golfik gladki to i prosty). Tyle ze jak probowalem robić standardowo jak to zrobiłem uaza czyli osobno blotnik maska itp. to sie zaciąłem juz przy blotniku a dokladniej przy miejscu gdzie blotnik przechodzi w słupek, ale mniejsza. Postanowiłem zrobic to tak jak widzialem w jednym tutku gdzie jest pokazany mercedes klasy e. Czyli najpierw ogólnie cała bryła potem cut i detal. Tworze ten wątek po to żebyście mi pomogli i od razu powiedzieli czy moja siatka jest dobrze zrobiona i z takiej siatki dobrze mi sie potem bedzie robiło detal. Wypominajcie wszystko co złe i dobre i mówcie jak to naprawić(najlepiej mówcie to w taki sam sposób w jaki probujecie wytlumaczyć coś dziecku;) I siateczka(jak bedzieli chcieli z MeshSmooth to piszcie): http://img6.imageshack.us/my.php?image=golf1v.jpg
latos Napisano 15 Marzec 2009 Napisano 15 Marzec 2009 Akurat metoda tworzenia od maski jest dość trudna weź zaczni modelować od bryły.(od ogółu do szczegółu)
Karkosik Napisano 15 Marzec 2009 Autor Napisano 15 Marzec 2009 (edytowane) No właśnie tak zamierzam zrobić ;) Czyżbym żle robil? Siateczka: I MS: Edytowane 15 Marzec 2009 przez Karkosik
kłapouchy Napisano 15 Marzec 2009 Napisano 15 Marzec 2009 Ja modeluję autka od nadkola poprzez zrobienie Plane'a i kopiowanie edge :]
skorpion85 Napisano 15 Marzec 2009 Napisano 15 Marzec 2009 No ciekawie się zapowiada!! Niestety nie pomogę Ci własną radą ale na pewno droga od ogółu do szczegółu jest dobra
Karkosik Napisano 15 Marzec 2009 Autor Napisano 15 Marzec 2009 eros146: Robiłem tak i wlasnie mi sie wszystko poplątalo przy slupku, przy tej metodzie idzie mi lepiej. Skorpion85: Dzięki.
Karkosik Napisano 16 Marzec 2009 Autor Napisano 16 Marzec 2009 Kolejny up. I jadziem dalej;) MS: Front: Top: Right:
latos Napisano 16 Marzec 2009 Napisano 16 Marzec 2009 Dobrze ci idzie. Czekamy na resztę popraw tyle to słupki łączące maskę ze zderzakiem.
latos Napisano 16 Marzec 2009 Napisano 16 Marzec 2009 Trochę bardziej do przodu musisz dać. I zerkni na ten błąd może to wina braku AA nie widzę dokładnie tam.
Karkosik Napisano 16 Marzec 2009 Autor Napisano 16 Marzec 2009 Latos tam jest szpara tylko taka perspektywa że wyszlo scalone. Tymczasem kolejny update;):
Karkosik Napisano 7 Kwiecień 2009 Autor Napisano 7 Kwiecień 2009 No widze ze brak zainteresowanych tematem. A tymczasem mały update: PS. Mam jeszcze jedno pytanie. Chciałbym wiedzieć jak oceniacie mój poziom jak na 15 latka. Biorąc pod uwage że 3dsmaxem zajmuje sie jakies na oko 8 miesiecy. ??
WilL Napisano 8 Kwiecień 2009 Napisano 8 Kwiecień 2009 Siema, jak dla mnie model prezentuje się nawet dobrze ale jako że ja sie nie znam to nie będe szukał jakis błedów bo specjaliści sami to zrobia :) Natomiast co do PS. to nie ma jakiegoś takiego postrzegania prac przez pryzmat wieku bo tak naprawde możena robic coś dobrze mając nawet 7 lat. Natomiast 8 miesięcy to przyzwoity czas i widac że się dośc szybko uczysz. To się chwali bo w późniejszym okresie może się taka umiejętnośc przydać. Np: ja w maxsie siedze 8 miesięcy ale nie chce zabierać się za samochody narazie bo to już troche zabiera czasu, a szkoła nagli :) Tak więc nie ma znaczenia ile masz lat bo liczy się zapał i cheć do pracy, a nie to czy masz 7,9 czy 15 lat ^^ Pozdro
Black Pantera Napisano 8 Kwiecień 2009 Napisano 8 Kwiecień 2009 Akurat między gładkimi a kańciastymi wozami to różnicy nie widzę , oba są tak samo skomplikowane , powiedziałbym nawet że uzyskanie gładkosci bez fałd jest trudniejsze nieco.
Karkosik Napisano 8 Kwiecień 2009 Autor Napisano 8 Kwiecień 2009 Black Pantera masz całkowitą słuszność. Dużo się namęczyłem przy przednim błotniku, żeby ułożyć siatkę tak ażeby przy słupku było gładko(ok 1,5h samo miejsce przy słupku :D) A tak poza to dzięki za komenty i czekam na dalsze spostrzeżenia. Pozdrawiam
latos Napisano 8 Kwiecień 2009 Napisano 8 Kwiecień 2009 Zapowiada się bardzo ciekawie ;) Czekam na efekt końcowy!
Karkosik Napisano 9 Kwiecień 2009 Autor Napisano 9 Kwiecień 2009 No i skończony tył:D Chyba, że jeszcze coś do poprawy ale chyba nie będzie takiej potrzeby. Teraz zostało tylko detale wykończyć(szyby, listwy, klamki, wycieraczki, itp)
latos Napisano 9 Kwiecień 2009 Napisano 9 Kwiecień 2009 Bardzo ładnie ci ten zjazd wyszedł na zderzaku.
Karkosik Napisano 9 Kwiecień 2009 Autor Napisano 9 Kwiecień 2009 (edytowane) No to chłopaki mnie teraz zmotywowaliście :D Zabieram się do roboty. PS. Chłopaki teraz nie wiem co zrobić. Jest tak jak zrobie szyby to jaki mam na nie wrzucić materiał, tak żeby środka nie było widać(którego nie ma i nie będzie bo to miał być tylko taki trening)??? Zaznaczam że renderuje w V-Ray'u także jak macie jakieś linki to dawajcie. Ja za ten czas poszukam na vray-materials.de :D Edytowane 10 Kwiecień 2009 przez Karkosik
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się