Jump to content

Karkosik

Members
  • Content Count

    386
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Karkosik last won the day on February 25 2013

Karkosik had the most liked content!

Community Reputation

106 Excellent

2 Followers

About Karkosik

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    NS
  1. Esteon sp. z o.o. poszukuje kandydata na stanowisko WEB DESIGNER. Praca stacjonarna. Do głównych zadań osoby na tym stanowisku będzie należało tworzenie projektów stron WWW a także projektowanie elementów identyfikacji wizualnej. Sprawdź czym się zajmujemy. www.esteon.pl Obowiązki osoby na tym stanowisku to min.: Projektowanie stron internetowych, Projektowanie logotypów i innych elementów identyfikacji wizualnej, Projektowanie kreacji graficznych przeznaczonych do kampanii online Wymagamy: Minium 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, Portfolio Doświadczenie w projektowaniu responsywnych stron WWW, Znajomość najnowszych trendów, Znajomości zasad skutecznego projektowania Bardzo dobra znajomość pakietu Adobe. Dodatkowo: Umiejętność przygotowania materiałów do druku, Wiedza na temat UX/UI. Zgłoszenia prosze wysyłać na [email protected]
  2. Hahahahahah x 2 McGavish model na pełnym propsie. Teksturki miodzio, shadery miodzio. Ja tylko powiem tyle ze animki sie staraj krótsze robić. Bo 8 czy tam 10 minut to zdecydowanie za dużo.Mało osób bedzie chciało zobaczyć całość. Lepiej jakbyś pociął na szybsze ujecia i spakował to do 2-3 minut. Ja osobiscie przeskakiwałem ;) Graty
  3. @Maciek Jutrzenka Ty chyba od tych abstraktów już nie widzisz na oczy za dobrze ;) Może dla Ciebie takie zabiegi to normalka i nadal inspiracja. Dla mnie sytuacja w której bierzesz grafike i podmieniasz auto, a całą reszte zostawiasz to nie jest inspiracja. No i wiadomo... W blenderze da sie lepiej ;) Krzychu Można wziąć temat "auto w deszczu" i podejść do tematu na swój sposób. 1 render pomijam bo jest kopią 1:1 oprócz wstawienia innego auta (ale splashe i wszystko inne nie ruszone). Za to 2 i 3 render widać ze już coś było robione przez autora i to jest spoko. Uczy sie i idzie do przodu. Tylko mniej kopiowania a wiecej analizy i swoich testów ;)
  4. Fajnie wszystko wygląda. Szkoda tylko, że pomysł nie autorski. Troche za duża "inspiracja" jak dla mnie. Oceniając sam model, widać gołym okiem rozbieżności względem oryginału. Wrażeniowo praca może i fajnie, ale jak sie już zgłębi jak została wykonana i przyjrzy sie modelowi to pozostaje niesmak ...
  5. No piękne renderki. Studyjna wersja to idealny packshot, choć troszke widać że model od squir'a. Za to outdoor jest świetny. Pieknie podciągnąłeś render w postpro. Gratki. Front
  6. Siemaneczko, Dawno nic nie było - robota, studia, życie jest nobelon ;) Popełniłem więc taką szybką zajawke ze Skylinem tak o! Model znaleziony przypadkiem gdzieś w necie (jakieś ruskie strony). Scena modelowana, świecone hdrką. Softy: 3dsmax, Corona 1.3, Photoshop. Detaliki Post Pozdrawiam kolunie ;)
  7. Aha, ja nie wiedziałem że kryterium do komentowania czyjejś pracy jest to czy ma dużo błędów czy mało - komentujmy tylko high endowe komercyjne prace \o|o|o/ Poza tym to co piszesz to jakieś brednie. Kto komu broni umiejscowić tak lampy? Primo to jest koncept. Secundo -czy naprawde uważasz że dzisiejsza technologia nie pozwala na takie rzeczy czy może PRAWO gdzies zakazuje? Przypominam że żyjemy w czasach komputerów wielkości breloków, wiec nie mów mi o jakiś odległosciach miedzy osią a lampą przednią auta bo to brzmi jak jakaś czerwona propaganda. Z tymi maznieciami w tle to też byś sobie dał siana, bo w każdym wątku w którym to uwidzisz to sie tego czepiasz. Przypominam, że nikt nie musi robić prac pod Twój gust ,nie musi mieć podobnego gustu jak Twój i powiem więcej może mieć Twój gust głęboko gdzieś i to że ktoś tak zrobił i Tobie sie nie podoba nie znaczy ŻE TO JEST ZŁE - czaisz nie? Zmień prosze troche styl formuowania postów, bo zamiast wypowiadać swoją SUBIEKTYWNĄ opinie, wypowiadasz się tak jakby Twoja opinia była tą jedyną i właściwą (en glow. no jest zbyt widoczny powinien być bardziej miekki - ciekawe wg. kogo i gdzie?!) , a tak nie jest. Ja rozumiem że ktoś może być cg GENERALIST, ale to nie znaczy że ktoś zna sie na wszystkim na takim poziome by wszystko komentować. Przeredaguj czasami to co piszesz i sie zastanów dłużej zanim coś postujesz bo Twoje posty stają się coraz bardziej irytujące. Bo nikt przecież nie lubi pseudointeligentów którzy się znają na wszystkim. Każdy kto pracuje w branży już wystarczająco ma dość Januszów którzy kładą płytki , a jednoczesnie świetnie znają się na literaturze, kinematografii, typografii i dtp ;) Mam nadzieje że zczaisz przekaz. Zapraszam grono do komentowania, bo warto dać młodemu pare dobrych rad, coby miał motywacje do dalszych prac, a ostatnimy czasy ciężko na forum o jakiś dobry feedback. Pozdro
  8. Ja sie pytam gdzie są ludzie? Dla mnie konkretny koncept. Widać że to Twój koncept ale jednocześnie mocno czuć że to maserati - bardzo na plus. Widać konsekwencje w prowadzonych liniach nadwozia. Tyłu wcześniej nie widziałem i powiem że robi wrażenie, ciekawy pomysł z tymi lampami. Osobiście spróbowałbym zaprojektować inne felgi , bo te troche odbiegają od całego konceptu tego konceptu ;) Wyglądają jak stocki :D Co do czesci technicznej, to jest klasa - oświetlenie robi świetną robote, szczególnie ostatni render, shadery można by troche dopracować (chromy, guma).Alemam wrażenie, że chyba troche zabrakło cierpliwości. Brakuje mi detali w lampach (szczególnie tylnych!!!), brakuje ramek, jakiegoś prowizorycznego wnętrza. Tyle ględzenia, projekt całościowo oceniam na 5* bez dwóch zdań. Widać ilość włożonej pracy. Na Twoim miejscu nie odpuszczałbym jeszcze na tym etapie tego projektu. Odpoczął od niego i wrócił za jakiś czas dopieścić detale i uraczyć nas kolejnymi świetnymi wrzutami ;) Pozdrawiam
  9. Świerszcz jak zwykle nie zawodzi. Ale kiiiiiieeeerwa tym razem to przesadziłeś ... Budynki w jakim detalu? Klocki z teksturami czy jakiś wiekszy detal ? Na jakich maszynach już pracujesz ? Props,front,gratki,zazdrość. Pozdro
  10. Wg. mnie ostatnie najlepsze. Jednak musze powiedzieć to co chłopaki wcześniej, że to nadal tylko kulki i o ile seria takich prac juz sie nadaje do finished to jednak kazda praca z osobna to za mało. Wg. mnie kulki też mogą być ciekawe jeśli ktoś nad nimi posiedzi, przemyśli kompozycje, kolorystyke, dominanty. W Twoich renderach wszystko wydaje sie umieszczone losowo . Jakbyś działał na zasadzie " Chce zrobić ładnie wyglądające kolorowe rendery, ale nie wiem za bardzo jak, ale chciałbym mieć to szybko najlepiej od razu" . Dla mnie to mogą być okładki do tutoriali opisujących narzędzia (bo dla mnie to właśnie tak wygląda jakbys wziął jakieś proste bryły i losowo używał JAKIŚ narzędzi żeby tylko COŚ sie działo). Dla mnie to tylko zabawa arrayem,latticem,extrudem, jakies twisty bendy, cokolwiek. Widze tam dużo losowości. Co do kolorystyki to też jakoś tak nijako. Wydaje mi sie że zmieniając kolor tła z białego na inny polepszył byś odbiór. Kadry tragiczne (wg. mnie). Oprócz tej kostki z rozłożonymi kulkami na niej. Ciasno strasznie, różne linie przecinają sie w różnych kierunkach. Nie wiadomo gdzie jest focal point pracy ani co było tematem renderu. Czy kulki , czy rurki czy linie czy co? A już tak ogólnie rzecz biorąc i nie wiem czy to moje odczucie czy inni też tak mają. Ale przeglądając behance na pierwszy rzut oka widać, że jest tam jakiś nurt i style które sie powtarzają, są modne i są dobrze oceniane. Patrząc na Twoje prace (nie tylko z tego wątku) mam wrażenie że są na siłe robione właśnie pod behance, tak by się wstrzelić właśnie w ten trend na behansie. Pozdro
  11. Azbesty musisz popracować nad stylem pisania czy coś. Bo po Twoich postah nie da sie stwierdzić czy żartujesz czy mówisz serio ;) O Twoich żartach musimy się dowiadywać dopiero w Twoich tłumaczeniach ... Chyba, że to taki fortel na wypadek jakby ktoś sie przyczepił to obrócić wszystko w kiepski żart. A ten gifik to montaz nie wiem czy wiesz ;) Takie sytuacje nie mają miejsca nawet 1 na milion , chyba że pracujesz na kalkulatorze ;) Pozdro
  12. 3dsmax jest narzedziem do pracy. Narzedzie nie musi byc piekne , wypicowane, miec super wyswietlania, pieknych ikon i innych zbednych, rozpraszających pierdół. Max służy do tego by tworzyc w mozliwie najefektywniejszy sposób projekty. Poza tym nie wiem jak inni , ale interfejs to ostatnia rzecz na jaką zwracam uwagę. Używam możliwie najwiecej skrótów klawiszowych tak by nie tracić czasu i nie odwracać wzroku od viewportu. Liczy sie to co wychodzi z maxa , a nie to jak ten max wygląda - naprawde. Lepiej skupić się na pracy i nauce, a nie na tym że mój soft jest taki brzydki i wgl. fajnie jakby wyglądał jak IOS 7 ... Dla mnie dbanie o to jak program wygląda, to tak jakby rzeźbiarz dbał o to by jego dłuto miało dębową rękojeść ze zdobieniami i złotymi ornamentami i do tego jeszcze żeby był z celownikiem laserowym zamiast szlifować umiejętności.
  13. Kiedys modeliki do gier się inaczej robiło. Wyobraźcie sobie, że kiedyś nie robili HP przed LP tylko od razu LP!!! WOW ... takie odkrywcze. Na początek wystarczy mu ogarnąć LP, UVW i Tekstury jakies proste. Po co ma sie pchać w HP i wypalanie?? Wyraźnie napisał że jest początkujący ... czytajcie i wyciągajcie wnioski przy tym. Azbesty dostał tyle minusów za ignorancje...Wyobraź sobie, że HP>LP to nie jedyna słusza droga ... Skuj beton ;) Pozdrawiam i życze powodzenia w nauce.
  14. No jeśli Ty w CIENIACH widzisz kolor JASNOzielony, to już w tym momencie coś nie gra ;) Poza tym nie chodzi o czepianie sie tego jaki tam jest odcien tylko o ogólne odczucia ;) Skonczmy offtop ;) Najlepiej niech przyjdzie Pawlito i zarzuci kolejną porcje renderów , o!
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy