Krzych Posted April 5, 2016 Posted April 5, 2016 Witam, Postanowiłem dokończyć jeden z pierwszych modeli jakie zrobiłem w 3d i taka powstał Ford Mustang GT Roush. Soft: 3ds max, Vray, Photoshop
Maciek Jutrzenka Posted April 5, 2016 Posted April 5, 2016 fajny pomysł ze splashami ale trochę od czapy nawaliłeś ich, w shopie pdoerjzewam true? i to niestey widać.
piopiowawa Posted April 5, 2016 Posted April 5, 2016 interesujące kompozycje, bardzo fajny pomysł na efekty a nie "suche" rendery jak wielu robi. fajny pomysł ze splashami ale trochę od czapy nawaliłeś ich, w shopie pdoerjzewam true? i to niestey widać. nie wygłupiaj się, bo splashe naturalnie wyglądają i pasują w całości, co ci w nich nie pasuje?
Maciek Jutrzenka Posted April 5, 2016 Posted April 5, 2016 wyglądają dobrze. ale do bardzo dobrych im jeszcze brakuje. pomysł jak najbardziej na plus aczkolwiek. jest ich według mnie zadużo i troche chaotycznie. Mniej a dokładniej i bardziej z sensem. :)
Krzych Posted April 5, 2016 Author Posted April 5, 2016 Tak, nie ukrywam, te rozprysk zostały zrobione w photoshopie. W 3d trochę trudno byłoby osiągnąć taki efekt.
Trisquote Posted April 6, 2016 Posted April 6, 2016 mi tam się podoba, nawet bardzo ,pomysł na wielki plus. Co mi nie siedzi to blur na kołach oraz materiał hamulców, które rzucają się w oczy zwłaszcza w bocznym ujęciu.
Krzych Posted April 6, 2016 Author Posted April 6, 2016 Dzięki za komentarze. Klocki może trochę za bardzo rzucają się w oczy.
mk2 Posted June 2, 2016 Posted June 2, 2016 To chyba z wczorajszej ulewy ;-) Bardzo fajny pomysł. Pozdrawiam
ApaczoS Posted June 2, 2016 Posted June 2, 2016 Klocki z reguły się rzucają w oczy więc nie ma się co czepiać http://www.g2usa.com/Merchant2/images/torchredinstalled.JPG Mega to wygląda, szkoda że stile :D
Karkosik Posted June 2, 2016 Posted June 2, 2016 Fajnie wszystko wygląda. Szkoda tylko, że pomysł nie autorski. Troche za duża "inspiracja" jak dla mnie. Oceniając sam model, widać gołym okiem rozbieżności względem oryginału. Wrażeniowo praca może i fajnie, ale jak sie już zgłębi jak została wykonana i przyjrzy sie modelowi to pozostaje niesmak ...
pit-lol Posted June 3, 2016 Posted June 3, 2016 Inspirowany faktycznie mocno... IMO Mustang jakoś bardziej pasuje mi do takiej scenerii niż GTR. O ile splashe wyglądają dobrze na pierwszym ujęciu, to już na 2. i 3. są za ostre i przez to nienaturalne - mogłyby być potraktowane lekkim motion blurem, albo po prostu odrobinę zmiękczone. ;)
Maciek Jutrzenka Posted June 6, 2016 Posted June 6, 2016 Wy serio z ta inspiracją? wiecie ile jest takic renderów i zdjęc? serio.. no błagam toć boki zrywać.. łooo wpadłem na iście nowatorski pomysł zrobie render samochodu jadącego w deszczu.. Tak.. nikt wcześniej tego nie robił litości...
skalpel3d Posted June 6, 2016 Posted June 6, 2016 (edited) Macku nałóż na siebie oba obrazki popatrz na refleks światła na wodzie nawet kolor jest ten sam przed samochodem to się dowiesz o co chodzi przepraszam są zastosowane te same podłoża. Sorrky to już nie jest inspiracja ;) a Pisanie przez autora ze taki efekt w 3d to jest kłopot to przepraszam brak znajomości tematyki symulacji cieczy :P Efekt banalny Jak się korzysta z PheonixFD albo RealFlow. Przepraszam dawania za ta prace front to duża niestosowność w stosunku do prac które w tym dziale na front zasługują i są w 100 % samodzielne Edited June 6, 2016 by skalpel3d
Karkosik Posted June 6, 2016 Posted June 6, 2016 @Maciek Jutrzenka Ty chyba od tych abstraktów już nie widzisz na oczy za dobrze ;) Może dla Ciebie takie zabiegi to normalka i nadal inspiracja. Dla mnie sytuacja w której bierzesz grafike i podmieniasz auto, a całą reszte zostawiasz to nie jest inspiracja. No i wiadomo... W blenderze da sie lepiej ;) Krzychu Można wziąć temat "auto w deszczu" i podejść do tematu na swój sposób. 1 render pomijam bo jest kopią 1:1 oprócz wstawienia innego auta (ale splashe i wszystko inne nie ruszone). Za to 2 i 3 render widać ze już coś było robione przez autora i to jest spoko. Uczy sie i idzie do przodu. Tylko mniej kopiowania a wiecej analizy i swoich testów ;)
Krzych Posted June 6, 2016 Author Posted June 6, 2016 Kolejność renderów była odwrotna. Pierwszy powstał trzeci render, następnie szukając odpowiedniego podłoża do drugiego natchnąłem się na powyższą mazdę, która idealnie wpasowała się w koncepcję i zainspirowała mnie do zrobienia pierwszego rendera i wykorzystania nawierzchni. Efekty wody (kałuże, rozpryski) są zrobione w photoshope przy użyciu odpowiednich pędzli i tekstur, które również można znaleźć w sieci i nie ja jestem ich twórcą. Nie posiadam ww. pluginów. Próbowałem z PF i innymi efektami dostępnymi w maxie, ale rezultat był niezadowalający
Krzych Posted June 6, 2016 Author Posted June 6, 2016 Rzeczywiście nissan:). Nie za bardzo znam się na motoryzacji. Mustang leżał długie lata zanim postanowił go dokończyć i zająć się czymś, co mi bardziej odpowiada.
Recommended Posts