Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Przeglądając forum widze dużo zarąbistych samochodów i postanowiłem zrobić swoje. Padlo na golfa V (jako ze auta to nie moja dziedzina, a golfik gladki to i prosty). Tyle ze jak probowalem robić standardowo jak to zrobiłem uaza czyli osobno blotnik maska itp. to sie zaciąłem juz przy blotniku a dokladniej przy miejscu gdzie blotnik przechodzi w słupek, ale mniejsza. Postanowiłem zrobic to tak jak widzialem w jednym tutku gdzie jest pokazany mercedes klasy e. Czyli najpierw ogólnie cała bryła potem cut i detal. Tworze ten wątek po to żebyście mi pomogli i od razu powiedzieli czy moja siatka jest dobrze zrobiona i z takiej siatki dobrze mi sie potem bedzie robiło detal. Wypominajcie wszystko co złe i dobre i mówcie jak to naprawić(najlepiej mówcie to w taki sam sposób w jaki probujecie wytlumaczyć coś dziecku;)

 

I siateczka(jak bedzieli chcieli z MeshSmooth to piszcie):

 

http://img6.imageshack.us/my.php?image=golf1v.jpg

  • Odpowiedzi 19
  • Wyświetleń 3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Akurat metoda tworzenia od maski jest dość trudna weź zaczni modelować od bryły.(od ogółu do szczegółu)

Napisano
  • Autor

No właśnie tak zamierzam zrobić ;) Czyżbym żle robil?

 

Siateczka:

golfwip2.th.jpg

 

I MS:

golfwip2ms.th.jpg

Edytowane przez Karkosik

Napisano

No ciekawie się zapowiada!! Niestety nie pomogę Ci własną radą ale na pewno droga od ogółu do szczegółu jest dobra

Napisano
  • Autor

eros146: Robiłem tak i wlasnie mi sie wszystko poplątalo przy slupku, przy tej metodzie idzie mi lepiej.

 

Skorpion85: Dzięki.

Napisano

Dobrze ci idzie. Czekamy na resztę popraw tyle to słupki łączące maskę ze zderzakiem.

Napisano

Trochę bardziej do przodu musisz dać.

I zerkni na ten błąd może to wina braku AA nie widzę dokładnie tam.

2009-03-16_1308.png

Napisano
  • Autor

Latos tam jest szpara tylko taka perspektywa że wyszlo scalone. Tymczasem kolejny update;):

 

golfwip4ms.th.jpg

Napisano
  • Autor

No widze ze brak zainteresowanych tematem. A tymczasem mały update:

 

acd37e714158273bm.jpg

 

815197e944421118m.jpg

 

f5ecf45ad17f9b17m.jpg

 

PS. Mam jeszcze jedno pytanie. Chciałbym wiedzieć jak oceniacie mój poziom jak na 15 latka. Biorąc pod uwage że 3dsmaxem zajmuje sie jakies na oko 8 miesiecy. ??

Napisano

Siema, jak dla mnie model prezentuje się nawet dobrze ale jako że ja sie nie znam to nie będe szukał jakis błedów bo specjaliści sami to zrobia :) Natomiast co do PS. to nie ma jakiegoś takiego postrzegania prac przez pryzmat wieku bo tak naprawde możena robic coś dobrze mając nawet 7 lat. Natomiast 8 miesięcy to przyzwoity czas i widac że się dośc szybko uczysz. To się chwali bo w późniejszym okresie może się taka umiejętnośc przydać. Np: ja w maxsie siedze 8 miesięcy ale nie chce zabierać się za samochody narazie bo to już troche zabiera czasu, a szkoła nagli :) Tak więc nie ma znaczenia ile masz lat bo liczy się zapał i cheć do pracy, a nie to czy masz 7,9 czy 15 lat ^^ Pozdro

Napisano

Akurat między gładkimi a kańciastymi wozami to różnicy nie widzę , oba są tak samo skomplikowane , powiedziałbym nawet że uzyskanie gładkosci bez fałd jest trudniejsze nieco.

Napisano
  • Autor

Black Pantera masz całkowitą słuszność. Dużo się namęczyłem przy przednim błotniku, żeby ułożyć siatkę tak ażeby przy słupku było gładko(ok 1,5h samo miejsce przy słupku :D) A tak poza to dzięki za komenty i czekam na dalsze spostrzeżenia. Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

No i skończony tył:D Chyba, że jeszcze coś do poprawy ale chyba nie będzie takiej potrzeby. Teraz zostało tylko detale wykończyć(szyby, listwy, klamki, wycieraczki, itp)

 

8023a7ea76981213m.jpg

Napisano
  • Autor

No to chłopaki mnie teraz zmotywowaliście :D Zabieram się do roboty.

PS. Chłopaki teraz nie wiem co zrobić. Jest tak jak zrobie szyby to jaki mam na nie wrzucić materiał, tak żeby środka nie było widać(którego nie ma i nie będzie bo to miał być tylko taki trening)??? Zaznaczam że renderuje w V-Ray'u także jak macie jakieś linki to dawajcie. Ja za ten czas poszukam na vray-materials.de :D

Edytowane przez Karkosik

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności