Vega Napisano 16 Marzec 2009 Share Napisano 16 Marzec 2009 (edytowane) Witam, mam pytanko co do teksturowania drzew. Chodzi mi o korę drzewa. Najlepiej jest dać Diffuse+Bump czy Diffuse+Disp. czy Diffuse+Bump+Disp.?? Czy to też zależy od tekstury? Edytowane 16 Marzec 2009 przez Vega Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hynol Napisano 16 Marzec 2009 Share Napisano 16 Marzec 2009 Zależy od odległości - jak daleko to bump wystarczy, jak zbliżenie to displacement da ładniejszy efekt. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vega Napisano 16 Marzec 2009 Autor Share Napisano 16 Marzec 2009 Ok dzięki za pomoc :) Będzie to bardziej w oddali około 300m :) od drzewka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamil.ochel Napisano 16 Marzec 2009 Share Napisano 16 Marzec 2009 jak 300m to bump. bump+disp nie ma sensu za bardzo chyba że chcesz nadac displacementem kształt taki ogólnym a bumpem podkrecic, tzn dac jakies ryski czy cos :P natomiast pamietaj ze disp sie dluzej liczy :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BLADE Napisano 16 Marzec 2009 Share Napisano 16 Marzec 2009 możesz jeszcze użyc normal maping. też da fajny efekt. ale chyba bump styknie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vega Napisano 16 Marzec 2009 Autor Share Napisano 16 Marzec 2009 Ok, a co do liści co proponujecie? Też z oddali ok. 300m :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano 17 Marzec 2009 Share Napisano 17 Marzec 2009 wklejke 2d :P 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 17 Marzec 2009 Share Napisano 17 Marzec 2009 300 metrow od kamery? Wkleic w photoshopie :) Albo planey 2d. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vega Napisano 17 Marzec 2009 Autor Share Napisano 17 Marzec 2009 Niema różnicy między kamerą z góry, a przodu? Chodzi mi o tej metodzie co pisaliście (2D) to obojętnie jak kamerą będzie ułożona (góra, bok, przód) to i tak tą metodą robić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hynol Napisano 17 Marzec 2009 Share Napisano 17 Marzec 2009 Nie bardzo - do płaskiego widoku wystarczą plaskacze, billbordy czy jak się je tam zwie - do bardziej urozmaiconych kierunkowo renderów przydają się krzyżaki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vega Napisano 17 Marzec 2009 Autor Share Napisano 17 Marzec 2009 Ok dzięki wszystkim za pomoc :) Już wiem o co chodzi w tym wszystkim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się