Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam,

mam pytanko co do teksturowania drzew. Chodzi mi o korę drzewa. Najlepiej jest dać Diffuse+Bump czy Diffuse+Disp. czy Diffuse+Bump+Disp.?? Czy to też zależy od tekstury?

Edytowane przez Vega
  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

jak 300m to bump. bump+disp nie ma sensu za bardzo chyba że chcesz nadac displacementem kształt taki ogólnym a bumpem podkrecic, tzn dac jakies ryski czy cos :P

 

natomiast pamietaj ze disp sie dluzej liczy :D

Napisano

Niema różnicy między kamerą z góry, a przodu? Chodzi mi o tej metodzie co pisaliście (2D) to obojętnie jak kamerą będzie ułożona (góra, bok, przód) to i tak tą metodą robić?

Napisano

Nie bardzo - do płaskiego widoku wystarczą plaskacze, billbordy czy jak się je tam zwie - do bardziej urozmaiconych kierunkowo renderów przydają się krzyżaki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności