Napisano 16 Marzec 200916 l Witam, mam pytanko co do teksturowania drzew. Chodzi mi o korę drzewa. Najlepiej jest dać Diffuse+Bump czy Diffuse+Disp. czy Diffuse+Bump+Disp.?? Czy to też zależy od tekstury? Edytowane 16 Marzec 200916 l przez Vega
Napisano 16 Marzec 200916 l Zależy od odległości - jak daleko to bump wystarczy, jak zbliżenie to displacement da ładniejszy efekt.
Napisano 16 Marzec 200916 l Autor Ok dzięki za pomoc :) Będzie to bardziej w oddali około 300m :) od drzewka.
Napisano 16 Marzec 200916 l jak 300m to bump. bump+disp nie ma sensu za bardzo chyba że chcesz nadac displacementem kształt taki ogólnym a bumpem podkrecic, tzn dac jakies ryski czy cos :P natomiast pamietaj ze disp sie dluzej liczy :D
Napisano 16 Marzec 200916 l możesz jeszcze użyc normal maping. też da fajny efekt. ale chyba bump styknie.
Napisano 17 Marzec 200916 l Autor Niema różnicy między kamerą z góry, a przodu? Chodzi mi o tej metodzie co pisaliście (2D) to obojętnie jak kamerą będzie ułożona (góra, bok, przód) to i tak tą metodą robić?
Napisano 17 Marzec 200916 l Nie bardzo - do płaskiego widoku wystarczą plaskacze, billbordy czy jak się je tam zwie - do bardziej urozmaiconych kierunkowo renderów przydają się krzyżaki.
Napisano 17 Marzec 200916 l Autor Ok dzięki wszystkim za pomoc :) Już wiem o co chodzi w tym wszystkim.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto