Skocz do zawartości

Dom 3d


Gość buli19885

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hej, witam na forum.

 

Hmm... powiem tak, ciezko jest cos pisac. Bardzo latwo zjechac ta animacje z gory na dol - bo szczerze mowiac prezentuje bardzo niski poziom. Sproboje od drugiej strony.

Widac ze starales sie powkladac troche rzeczy tam, takich jak fog, fire, kamera sobie lata to tu to tam. Jakies efekty dzwiekowe... wszystko fajnie, tylko no niestety nie wyglada to za dobrze.

Pomijajac juz fakt ze filmik jest strasznie dlugi i wyglada jakbys go nie renderowal tylko zrobil preview animacji w viewporcie. To wszedzie widac mase niedorobek i zostawionych rzeczy troche w polowie. Cos tam ma textury, ale z jakiegos powodu wiekszosc rzeczy ich nie ma. Niektore textury sa w skali, ale tez nie wszystkie. itp itd.

 

Przejde do opini, bo sie rozpisze za bardzo inaczej :)

Jak na rzecz do szuflady dla kogos kto sie uczy maxa to spoko. Masz projekt, powiedzmy ze zakonczony, spelniajacy jakies zalozenia. Jesli zaczynasz z grafika i jestes zadowolony z tego projektu - nie dziwie ci sie, sam bym pewnie byl. Jesli chcesz isc dalej w swiat wizualizacji - coz, pozostaje przelknac smutna prawde ze cos takiego bylo fajne z 10 lat temu i brac sie za nauke zeby te 10 lat nadrobic.

 

pozdrawiam

Napisano

Przyłącze się do powitania na forum.

 

Uznajmy to za start

Temat trzeba by potraktować jako WIP i działać dalej.

skoro wymodelowałeś dom to co za problem poprawić furtkę, żeby nie wystawały z niej bale na które można się nadziać. Po prostu brak wielu doróbek zwłaszcza materiały i oświetlenie.

podstawowa sprawa to że brak jakichkolwiek cieni, później materiałów i textur. mgły deszczyki lepiej zostawić sobie na później, lepiej poczytać o DOF.

W takiej formie projekt jest bardzo ambitny i czasochłonny, może warto krok po kroku zrobić najpierw pod exterior, dopracować otoczenie oświetlenie sceny wybrać silnik w jakim chce się to wyrenderować.

Widać że tutoriale były bo foga od tak siadając do maxa nikt nie zrobi pierwszy raz, teraz trzeba tylko dalej brnąć w temat i uczyć się dalej, modelowanie, materiały, oświetlenie, rendering. Trzymam kciuki

Napisano

To że na początku niebo nie obraca się przy obrocie domu, to taki szczegół, ale te poziome boxy dwukrotnej szerokości niż bramka wejściowa to już za duże niedopracowanie, nie doczekałem końca.

Choć przy pierwszej animacji wszystko jest wybaczalne, to na dzień dobry nie zbierzesz laurów.

Niech będzie dla Ciebie testem czy po długiej pracy nad animacją masz jeszcze chęci by ją poprawiać.

Jeśli masz chęci przy świadomości że zabierze Ci ona jeszcze raz tyle czasu to nadajesz się na animatora, do wszystkiego można dojść przy odpowiednim samozaparciu

Gość buli19885
Napisano

Dziękuje za zerknięcie na ten filmik, jak również za ocenę. Wiem że animacja prezentuje bardzo niski poziom, można powiedzieć znikomy. Spróbuje napisać kilka słów na temat jej powstania i tp. Finałem tego projektu nie miała być szkic 3d budynku, wykonany na podstawie projektu z cada. Robiłem juz wiele podobnych budynków w cad, i chciałem spróbować maxa. Starałem sie zachowywać wszystkie wymiary autentyczne o ile było to możliwe, jest to pirwszy taki projekt wykonany przezemnie w maxie. Chiałbym tu dodać że max jest bardzo dobry do modelowania , lecz trudno zachować tu dokładne wymiary, przynajmiej na tym etapie znajomości programy na którym ja jestem, czyli podstawowym. Jeśli chodzi o animacje, chciałem wyprubować różne możliwości jakie daje max, stąd te mgły, deszcz i inne. Moge dodać że nie przerobiłem jeszcze żadnego tutoriala z maxa, wszystko wykonałem metodą prób i błędów, posiłkowałem sie tylko książkami.

Pozdrawiem wszystkich!

Napisano

Ja powiem szczerze, że wytrwałem do końca chyba tylko dlatego, że bardzo lubię Lorenca i Jablonsky'ego :)

 

Jeśli to Twoje pierwsze spotkanie z maxem to gratuluje.. moje pierwsze wyglądało duuużo gorzej.. choć w tym momencie tez nie jest zadowalające ;)

 

Co do animki, to tak jak poprzednicy... trochę przegiąłeś z niedorobionymi elementami typu belki bramki, smaczne 'czekoladowe' drzwi wejściowe (bez klamki?) itp. Jak by to dopracować to myślę że możesz brać się za naukę dokładniejszego teksturowania i renderowania :)

 

A tak w ogóle fajną chałupkę sobie stawiasz ;)

Napisano

oj, przez przypadek weszlem na ten topic, myslalem ze chodzi o Doom 3, lol

 

ale jak juz jestem, to obejrzalem

 

mala rada: te drzewka i roslinki co tam masz, sklonowales je poprostu, spox, ale wystarczy ze kazde drzewko delikatnie zeskalujesz i obrocisz w rozna strone a bedzie od razu lepiej wygladalo...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności