Napisano 22 Marzec 200916 l witam wszystkich... mam problem i chciałem prosić o pomoc w rozwikłaniu .. nie mogę pozbyć się plam na ścianach .. dołączę ustawienia i może to coś wyjaśni....z góry wielkie dzięki...:) pozdrawiam
Napisano 22 Marzec 200916 l masz za małą ilość Subdv w Lightcache, zwiększ do 1000 albo i więcej przy tak małym Sample size.
Napisano 23 Marzec 200916 l HSph w irr można by podnieść np o 20-40. Poczytaj to.. http://www.spot3d.com/vray/help/150R1/ btw..fajne wnetrze
Napisano 23 Marzec 200916 l na moje "max rate" podnieś z 2 do 4 co najmniej i i interp samples do 40 :D ja bym tak zrobił..
Napisano 23 Marzec 200916 l Autor troszkę poprawiłem... poczekam teraz na krytykę i podpowiedzi.. (działam z tym dalej)
Napisano 23 Marzec 200916 l przepalenia zbyt liczne miejscami :/ wrzuć teraz aktualne ustawienia Rendera ja bym secondary bounce zmniejszył delikatnie tam w okienku po prawej.. nie pamiętam co tam miałeś ustawione dokładnie w gi... ładny dof :D no i tą zasłone po prawej bym wymodelował inaczej bo po prostu clone dales tej ze środka tylko ze rozciągnąłeś.. i nienaturalnie ona wyglada ogólnie .. plamy mniejsze. .ale słabsze oświetlenie wyszło
Napisano 24 Marzec 200916 l gdzie można natknąć się na ten model torby? która u Ciebie nie renderze jest biała. + Dzieki ;) Edytowane 24 Marzec 200916 l przez JunioR
Napisano 25 Marzec 200916 l Podoba mi się klimat, kolorki też fajne. Model torby ekstra, mebelki też. Wydaje mi się że listwy przypodłogowe lekko pofrunęły co do wykładziny. Jak już detal walisz to musi być żyleta! :-) Troszkę za dużo szumu.
Napisano 26 Marzec 200916 l Autor robie teraz sypialnie wiec może tam uda się wyżylecić :) heheh dzięki za wskazówki..
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto