BadBoy_89 Napisano 22 Marzec 2009 Napisano 22 Marzec 2009 Zaznaczam te 4 edgese tylne srodkowe przełaczam na border, i daje cape, nie dziala czemu? w blendku takie cos to jeden przycisk "f" i gotowe, załaczam obrazek zebyscie wiedzieli o co chodzi, na czerwono zaznaczyłem te edgesy ktore zaznaczam
Vega Napisano 22 Marzec 2009 Napisano 22 Marzec 2009 W maxie nie musisz zaznaczać edges i później do border. Wchodzisz do border klikasz na jedną krawędzi i się podświetlają te 4 :) I wtedy robisz "cap"
BadBoy_89 Napisano 22 Marzec 2009 Autor Napisano 22 Marzec 2009 Niestety nie chce sie tak wogole zaznaczyc... z przodu juz mam face'a zrobionego bo wytłoczyłem sobie ścianki w tyl i teraz wlasnie chcialem zamknac tył, bo to szafa ma być, co robie nie tak?
RA Napisano 22 Marzec 2009 Napisano 22 Marzec 2009 Pokaż screen'a z maxa, a nie rysunek poglądowy. Najpewniej masz niepołączone vertexy.
BadBoy_89 Napisano 22 Marzec 2009 Autor Napisano 22 Marzec 2009 ok, poradzilem sobie zaczałem robic inaczej od nowa, w maxie inaczej duzo rzeczy dziala do medlowania niz w blendku, mam pytanie jak sie zatwierdza modyfikator? dalem sobie modyfikator shel i chce go zatwierdzic aby pozniej modyfikowac to co utworzył
Hynol Napisano 22 Marzec 2009 Napisano 22 Marzec 2009 Po to masz stack żeby nie zatwierdzać - modyfikator w stacku jest automatycznie zatwierdzony i działa na to co dasz nad nim. Jeżeli koniecznie chcesz "zatwierdzić" to prawy klik na modyfikatorze i Collapse to. Ale możesz też dać kolejny modyfikator jak edit poly - skutek prawie ten sam a możesz głębiej wejść w "historię" mesha.
Rekomendowane odpowiedzi