Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)
Najlepiej po prostu - Bump, ale jeśli naprawdę potrzebujesz to wymodelować, możesz zrobić tak:

- Text + Shell

- usuwasz poly z jednej strony

- attach do tej obręczy

- Bridge

 

Po co tak z tym kombinowac, jakies attache i bridge.

Lepiej i szybciej text, bevel lub extrude w zaleznosci czy chcesz miec krawedzie ostre, ogolnie polecam bevel. Pozniej bend, dopasowywanie do obiektu i wszystko ladnie wychodzi.

Chociaz i tak najlepsza opcja to zrobic mapke bump, normal albo displace :)

 

 

Edit dol: no to nie jest akurat taki szybki sposob jezeli mamy 2 rzędowe teksty dookola :)

Pozdrawiam

Edytowane przez hcpiter



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności