Napisano 18 Marzec 201311 l Jak ICE zauważył, świetne robale. Mi też się bardzo podobają, genialna kreska, bardzo swobodna! Oby tak dalej, pozdrawiam! ;)
Napisano 3 Maj 201311 l Autor Dzieki, ja to tak mam że narysuje coś a potem nic i nic i nic. Mało w tym systematyczności to i wolno to idzie.
Napisano 7 Czerwiec 201311 l Autor 7 czerwca rys na podstawie 2 fotografii Edytowane 21 Czerwiec 201311 l przez nikodem.
Napisano 1 Lipiec 201311 l No teraz wygląda o wiele lepiej jak go podmalowałeś. Tylko coś bym zrobił z ta dolna częścią tego obrazka lub go skrócił bo ten ciężki zwalisty dol daje wrażenie jak by ten żołnierz nie mógł się ruszać w tym kostiumie. ;) Pozdrawiam.
Napisano 11 Lipiec 201311 l Autor Piret, Yndza dzięki. Nie mam pomysłu na dół tego Sci-fi może mu łapki domaluje. w miedzy czasie kolejne studia waloru: jeden starszy kolorek: luźne szkice: i próba ilustrowania czegokolwiek: Edytowane 12 Lipiec 201311 l przez nikodem.
Napisano 24 Lipiec 201311 l Autor taką scenke ostatnio maluje. Pomożecie mi w korekcie? Edytowane 24 Lipiec 201311 l przez nikodem.
Napisano 24 Lipiec 201311 l Wow, wygląda świetnie! Widać duży postęp między tą a poprzednimi pracami. Klimatyczna scena, światła, fajnie zarysowane budynki w tle, dobry kontrast, walory i prowadzenie pędzla. Jedyne co mi przeszkadza to anatomia kobiety w sukni. Poza jest mniej przemyślana niż u mężczyzny i dziecka, ręce mają zbyt umowny kształt, a nogi wydają mi się nieco za krótkie w proporcji do długości tułowia. Dopracowałabym jej sylwetkę tak, żeby tworzyła tak fajne linie i kontrasty, jak reszta postaci. Zwłaszcza, że w zasadzie jest w centrum kompozycji i powinna dobrze się prezentować. Projekt sukni też wypada trochę blado na tle świetnie opracowanego kostiumu mężczyzny. W każdym razie już na tym etapie praca urzeka, a brakuje jej naprawdę niewiele, żeby była fantastyczna.
Napisano 31 Lipiec 201311 l To braciszek z siostrą witają się z tatą? Chyba, że kobitka taka niska w stosunku do faceta. Nie pasuje mi też coś z perspektywą, jeśli chodzi o postaci i pojazd (w sumie, to głównie przy kobitce coś mi zgrzyta, chyba, że się nie znam i bredzę). Sci-fi mógłbyś się spiąć i dokończyć. 7 czerwca mi się podoba - proste, czytelne i przejrzyste.
Napisano 3 Październik 201311 l Autor Dzieki za aprobate i slowa krytyki. Miałem sporą przerwe :/ no i... eh no comment: jak można walczyć w długiej sukni?! Edytowane 3 Październik 201311 l przez nikodem.
Napisano 4 Październik 201311 l Siemano, ekstra bardzo fajnie że zacząłeś przykładać się do waloru. Duży postęp, z własnego doświadczenia co do waloru polecam Scott Robertson Gnomon How To Render Matte Surfaces-Shading Planar Surfaces. Choć tutaj walor tutaj już u Ciebie fajnie gra, to może jednak znajdziesz coś nowego dla siebie. :) Fajny klimat tej ostatniej ilustracji, taki przyjazny. Co do walki w sukni, trzeba by spytać płeć piękną. ;p Pozdrawiam!
Napisano 4 Październik 201311 l Autor czarodziejki walą spelami a robe daje im +X do magic ataku Ciesze się telth że zaglądnęłaś do mnie ;]
Napisano 3 Marzec 201510 l Autor Cześć forumowicze. Mam nadzieję że nie zostałem tu zapomniany. Ponieważ zaczynam powoli pracować nad autopromocją, musicie mi wybaczyć przypis z e-mailem pod obrazkami. Wszystkie sugestie i rady bardzo mile widziane. Pozdrawiam. Edytowane 3 Marzec 201510 l przez nikodem.
Napisano 8 Marzec 201510 l Autor Pierwszy obrazek poszedł pod rework, zacząłem budować na nim trochę więcej historii. Polak masz rację jest zbyt ciemny całościowo. Jeśli chodzi o orka to wydaje mi się że nie ma nic złego w użyciu czerni dla zbudowania kontrastu. Jest jej naprawdę niewiele. Cały czas pracuje nad walorem. Dzięki za komentarz.
Napisano 8 Marzec 201510 l Czy czern nie "splaszcza" obrazu? Odbiera glebie? Lepiej by chyba wypadly cimne tony, z mocna saturacja! A i ciekawsze to od czerni. :)
Napisano 8 Marzec 201510 l Autor PolakParafii - nadal nie wiem o co Ci chodzi, zwłaszcza po dodaniu większej ilości kolczyków ;) zlyczlowiek - nie, czerń nie spłaszcza obrazu jeśli jest dobrze zastosowana. Masz jednak rację, lepiej wypadają ciemne tony.
Napisano 9 Marzec 201510 l Pierwszy art jest jak dla mnie spoko. Jeśli chodzi o użycie czerni w drugiej pracy- nie mam nic przeciwko czerni jako takiej, ale w tym przypadku wyszło ani niebieskawo, ani szarawo. Ot tak nijak. @nikodem, może lekki, niebieskawy rim light na postaci by pomógł?
Napisano 9 Czerwiec 20159 l Autor Myślę że lepszy klimat zbudowałbym zmieniając kolorystykę w bardziej zachodzące słońce przebijające się zza postaci + tak jak Elwiko piszesz rim light z tego słońca byłby na pewno ciekawy. Edytowane 11 Czerwiec 20159 l przez nikodem.
Napisano 8 Lipiec 20159 l Autor Dopadło mnie zmęczenie obrazkiem z CHC więc wrzucam tak jak jest. Sporo można by jeszcze podciągnąć ale myślę że całościowo się już jakoś broni. i w ramach postanowień uzupełnienia braków w anatomii lecę z nowym obrazkiem:
Napisano 8 Lipiec 20159 l Powalcz jeszcze bo potencjał jest, choć: cienie chyba za ciemne są; poza też nie trafiona moim zdaniem, bo cała postać się przewraca; kompozycję też można by nieco poprawić i podnieść samą postać żeby się nie kleiła do dołu ilustracji... zresztą zobacz OP.
Napisano 11 Lipiec 20159 l Autor aaa JaakkaS dzięki, dzięki, dzięki, super podmalowane. Otworzyłeś mi troche myślenie tym overem. Nogi zawsze stanowią dla mnie duży problem. Chyba muszę zacząć myśleć o postaci bardziej całościowo a nie konstrukcyjnie od góry do dołu. Zostawie narazie szkielet i wrócę jeszcze do tego minotaura. Edytowane 2 Luty 20169 l przez nikodem.
Napisano 17 Styczeń 20169 l Autor Troche starszych rysunków które nie pokazywałem: i ostatnie (photo-study) Julia,
Napisano 22 Styczeń 20169 l Autor Praca w toku. Założenie: ilustracja/koncept postaci, przedstawić legendarnego wojownika, pogromce smoków" Jeśli macie jakieś rady lub sugestie i chcielibyście mi pomóc w jej realizcji piszcie. ^^
Napisano 25 Styczeń 20169 l Fajnie gdyby był jakiś element na tej ilustracji który od razu wskazywałby ze to pogromczyni smoków . Nie wiem czy można ale jakby tak w tle zrobić truchło smoka to od razu oglądający wiedziałby kim jest owa Pani .Lecący w tle smok palacy jakąś osadę też nie byłby złym pomysłem tak myslę
Napisano 25 Styczeń 20169 l Photo study jest prześliczne ...wszystko mi się w nim podoba a do tego jest takie delikatne
Napisano 26 Styczeń 20169 l Autor Dzięki MazdaR92 za uwagi. Cieszę się że portret Julii Ci się podoba, jest to bardzo ważna dla mnie osoba :) Edytowane 27 Styczeń 20169 l przez nikodem.
Napisano 31 Styczeń 20169 l Autor szukam pracy. Kontak: [email protected] www.max3d.pl Edytowane 31 Styczeń 20169 l przez nikodem.
Napisano 1 Luty 20169 l fajne rzeczy ostatnio postujesz. nie chce brzmiec jak typ ktory mowi jak powinienes malowac. rob co chcesz i jak chcesz =D, ale za duzo flat brusha moim zdaniem. render jest rozjechany i zdaje sie nieostry przez to.
Napisano 2 Luty 20169 l Autor wwysocki dzieki, rozumiem co masz na myśli. Spróbuję urozmaicić swój brush set w najbliższym czasie. Edytowane 2 Luty 20169 l przez nikodem.
Napisano 3 Styczeń 20187 l Autor Grafika którą zrobiłem na prezent świąteczny dla młodszego brata. Jest on wielkim fanem prowadzenia gry opowiadanej Warhammer Fantasy Roleplay. Obrazek wydrukowałem na koszulce przez firmę: www.megakoszulki.pl Trochę czasu temu projektowałem logo dla Autokameleon.pl firmy zajmującej się obklejaniem i zabezpieczaniem samochodów folią ochronną. Zaprojektowałem również modyfikacje logo dla fundacji Styk: I kilka prywatnych rzeczy i ćwiczeń: Edytowane 3 Styczeń 20187 l przez nikodem.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto