Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 196
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

No teraz wygląda o wiele lepiej jak go podmalowałeś. Tylko coś bym zrobił z ta dolna częścią tego obrazka lub go skrócił bo ten ciężki zwalisty dol daje wrażenie jak by ten żołnierz nie mógł się ruszać w tym kostiumie. ;) Pozdrawiam.

Napisano (edytowane)

Piret, Yndza dzięki. Nie mam pomysłu na dół tego Sci-fi może mu łapki domaluje.

 

w miedzy czasie kolejne studia waloru:

 

obd5.jpg

 

29o1.jpg

 

jeden starszy kolorek:

 

onk4.jpg

 

luźne szkice:

 

caq6.jpg

 

i próba ilustrowania czegokolwiek:

 

b70b.jpg

Edytowane przez nikodem.
Napisano

Wow, wygląda świetnie! Widać duży postęp między tą a poprzednimi pracami. Klimatyczna scena, światła, fajnie zarysowane budynki w tle, dobry kontrast, walory i prowadzenie pędzla. Jedyne co mi przeszkadza to anatomia kobiety w sukni. Poza jest mniej przemyślana niż u mężczyzny i dziecka, ręce mają zbyt umowny kształt, a nogi wydają mi się nieco za krótkie w proporcji do długości tułowia. Dopracowałabym jej sylwetkę tak, żeby tworzyła tak fajne linie i kontrasty, jak reszta postaci. Zwłaszcza, że w zasadzie jest w centrum kompozycji i powinna dobrze się prezentować. Projekt sukni też wypada trochę blado na tle świetnie opracowanego kostiumu mężczyzny. W każdym razie już na tym etapie praca urzeka, a brakuje jej naprawdę niewiele, żeby była fantastyczna.

Napisano

To braciszek z siostrą witają się z tatą? Chyba, że kobitka taka niska w stosunku do faceta. Nie pasuje mi też coś z perspektywą, jeśli chodzi o postaci i pojazd (w sumie, to głównie przy kobitce coś mi zgrzyta, chyba, że się nie znam i bredzę). Sci-fi mógłbyś się spiąć i dokończyć. 7 czerwca mi się podoba - proste, czytelne i przejrzyste.

Napisano (edytowane)

Dzieki za aprobate i slowa krytyki.

 

Miałem sporą przerwe :/

 

ys93.jpg

 

yq63.jpg

 

 

 

no i... eh no comment:

 

rhdq.jpg

 

jak można walczyć w długiej sukni?!

Edytowane przez nikodem.
Napisano

Siemano, ekstra bardzo fajnie że zacząłeś przykładać się do waloru.

Duży postęp, z własnego doświadczenia co do waloru polecam Scott Robertson Gnomon How To Render Matte Surfaces-Shading Planar Surfaces. Choć tutaj walor tutaj już u Ciebie fajnie gra, to może jednak znajdziesz coś nowego dla siebie. :)

Fajny klimat tej ostatniej ilustracji, taki przyjazny.

Co do walki w sukni, trzeba by spytać płeć piękną. ;p

Pozdrawiam!

Napisano (edytowane)

Cześć forumowicze. Mam nadzieję że nie zostałem tu zapomniany. Ponieważ zaczynam powoli pracować nad autopromocją, musicie mi wybaczyć przypis z e-mailem pod obrazkami. Wszystkie sugestie i rady bardzo mile widziane. Pozdrawiam.

 

attachment.php?attachmentid=98492&stc=1&d=1425405052

 

attachment.php?attachmentid=98493&stc=1&d=1425405073

Edytowane przez nikodem.
Napisano

Pierwszy obrazek poszedł pod rework, zacząłem budować na nim trochę więcej historii. Polak masz rację jest zbyt ciemny całościowo.

 

Jeśli chodzi o orka to wydaje mi się że nie ma nic złego w użyciu czerni dla zbudowania kontrastu. Jest jej naprawdę niewiele. Cały czas pracuje nad walorem. Dzięki za komentarz.

Napisano

PolakParafii - nadal nie wiem o co Ci chodzi, zwłaszcza po dodaniu większej ilości kolczyków ;)

zlyczlowiek - nie, czerń nie spłaszcza obrazu jeśli jest dobrze zastosowana. Masz jednak rację, lepiej wypadają ciemne tony.

Napisano

Pierwszy art jest jak dla mnie spoko. Jeśli chodzi o użycie czerni w drugiej pracy- nie mam nic przeciwko czerni jako takiej, ale w tym przypadku wyszło ani niebieskawo, ani szarawo. Ot tak nijak. @nikodem, może lekki, niebieskawy rim light na postaci by pomógł?

Napisano (edytowane)

Myślę że lepszy klimat zbudowałbym zmieniając kolorystykę w bardziej zachodzące słońce przebijające się zza postaci + tak jak Elwiko piszesz rim light z tego słońca byłby na pewno ciekawy.

 

attachment.php?attachmentid=99185&stc=1&d=1433874192

Edytowane przez nikodem.
Napisano

Dopadło mnie zmęczenie obrazkiem z CHC więc wrzucam tak jak jest. Sporo można by jeszcze podciągnąć ale myślę że całościowo się już jakoś broni.

 

attachment.php?attachmentid=99412&stc=1&d=1436365936

 

i w ramach postanowień uzupełnienia braków w anatomii lecę z nowym obrazkiem:

 

attachment.php?attachmentid=99413&stc=1&d=1436366347

Napisano

Powalcz jeszcze bo potencjał jest, choć: cienie chyba za ciemne są; poza też nie trafiona moim zdaniem, bo cała postać się przewraca; kompozycję też można by nieco poprawić i podnieść samą postać żeby się nie kleiła do dołu ilustracji... zresztą zobacz OP.

 

972lhx.jpg

Napisano (edytowane)

aaa JaakkaS dzięki, dzięki, dzięki, super podmalowane. Otworzyłeś mi troche myślenie tym overem. Nogi zawsze stanowią dla mnie duży problem. Chyba muszę zacząć myśleć o postaci bardziej całościowo a nie konstrukcyjnie od góry do dołu. Zostawie narazie szkielet i wrócę jeszcze do tego minotaura.

Edytowane przez nikodem.
Napisano

Praca w toku. Założenie: ilustracja/koncept postaci, przedstawić legendarnego wojownika, pogromce smoków"

Jeśli macie jakieś rady lub sugestie i chcielibyście mi pomóc w jej realizcji piszcie. ^^

 

attachment.php?attachmentid=100986&stc=1&d=1453430922

Napisano

Fajnie gdyby był jakiś element na tej ilustracji który od razu wskazywałby ze to pogromczyni smoków . Nie wiem czy można ale jakby tak w tle zrobić truchło smoka to od razu oglądający wiedziałby kim jest owa Pani .Lecący w tle smok palacy jakąś osadę też nie byłby złym pomysłem tak myslę

Napisano (edytowane)

Dzięki MazdaR92 za uwagi. Cieszę się że portret Julii Ci się podoba, jest to bardzo ważna dla mnie osoba :)

 

attachment.php?attachmentid=101030&stc=1&d=1453848795

Edytowane przez nikodem.
Napisano

fajne rzeczy ostatnio postujesz. nie chce brzmiec jak typ ktory mowi jak powinienes malowac. rob co chcesz i jak chcesz =D, ale za duzo flat brusha moim zdaniem. render jest rozjechany i zdaje sie nieostry przez to.

Napisano (edytowane)

wwysocki dzieki, rozumiem co masz na myśli. Spróbuję urozmaicić swój brush set w najbliższym czasie.

 

attachment.php?attachmentid=101080&stc=1&d=1454378544

 

attachment.php?attachmentid=101075&stc=1&d=1454375266

 

attachment.php?attachmentid=101076&stc=1&d=1454375364

 

attachment.php?attachmentid=101077&stc=1&d=1454375413

 

attachment.php?attachmentid=101078&stc=1&d=1454375474

Edytowane przez nikodem.
Napisano (edytowane)

Grafika którą zrobiłem na prezent świąteczny dla młodszego brata. Jest on wielkim fanem prowadzenia gry opowiadanej Warhammer Fantasy Roleplay. Obrazek wydrukowałem na koszulce przez firmę: www.megakoszulki.pl

 

attachment.php?attachmentid=104622&stc=1&d=1514945186

 

attachment.php?attachmentid=104624&stc=1&d=1514945401

 

attachment.php?attachmentid=104623&stc=1&d=1514945215

 

Trochę czasu temu projektowałem logo dla Autokameleon.pl firmy zajmującej się obklejaniem i zabezpieczaniem samochodów folią ochronną.

 

attachment.php?attachmentid=104625&stc=1&d=1514946151

 

attachment.php?attachmentid=104626&stc=1&d=1514946169

 

attachment.php?attachmentid=104627&stc=1&d=1514946174

 

attachment.php?attachmentid=104639&stc=1&d=1514948409

 

 

 

Zaprojektowałem również modyfikacje logo dla fundacji Styk:

 

attachment.php?attachmentid=104629&stc=1&d=1514946586

 

attachment.php?attachmentid=104630&stc=1&d=1514946695

 

I kilka prywatnych rzeczy i ćwiczeń:

 

attachment.php?attachmentid=104631&stc=1&d=1514947119

 

attachment.php?attachmentid=104633&stc=1&d=1514947141

 

attachment.php?attachmentid=104634&stc=1&d=1514947196

 

attachment.php?attachmentid=104635&stc=1&d=1514947302

 

attachment.php?attachmentid=104636&stc=1&d=1514947625

 

attachment.php?attachmentid=104638&stc=1&d=1514948228

 

attachment.php?attachmentid=104640&stc=1&d=1514948848

 

attachment.php?attachmentid=104642&stc=1&d=1514950121

Edytowane przez nikodem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności