Swiezy Napisano 18 Marzec 2013 Napisano 18 Marzec 2013 Jak ICE zauważył, świetne robale. Mi też się bardzo podobają, genialna kreska, bardzo swobodna! Oby tak dalej, pozdrawiam! ;)
nikodem. Napisano 3 Maj 2013 Autor Napisano 3 Maj 2013 Dzieki, ja to tak mam że narysuje coś a potem nic i nic i nic. Mało w tym systematyczności to i wolno to idzie.
nikodem. Napisano 29 Maj 2013 Autor Napisano 29 Maj 2013 (edytowane) i test liquify: Edytowane 12 Lipiec 2013 przez nikodem.
nikodem. Napisano 7 Czerwiec 2013 Autor Napisano 7 Czerwiec 2013 (edytowane) 7 czerwca rys na podstawie 2 fotografii Edytowane 21 Czerwiec 2013 przez nikodem.
nikodem. Napisano 20 Czerwiec 2013 Autor Napisano 20 Czerwiec 2013 (edytowane) Edytowane 22 Czerwiec 2013 przez nikodem.
nikodem. Napisano 1 Lipiec 2013 Autor Napisano 1 Lipiec 2013 (edytowane) Sci-Fi Edytowane 1 Lipiec 2013 przez nikodem.
Yndza Napisano 1 Lipiec 2013 Napisano 1 Lipiec 2013 No teraz wygląda o wiele lepiej jak go podmalowałeś. Tylko coś bym zrobił z ta dolna częścią tego obrazka lub go skrócił bo ten ciężki zwalisty dol daje wrażenie jak by ten żołnierz nie mógł się ruszać w tym kostiumie. ;) Pozdrawiam.
nikodem. Napisano 11 Lipiec 2013 Autor Napisano 11 Lipiec 2013 (edytowane) Piret, Yndza dzięki. Nie mam pomysłu na dół tego Sci-fi może mu łapki domaluje. w miedzy czasie kolejne studia waloru: jeden starszy kolorek: luźne szkice: i próba ilustrowania czegokolwiek: Edytowane 12 Lipiec 2013 przez nikodem.
nikodem. Napisano 24 Lipiec 2013 Autor Napisano 24 Lipiec 2013 (edytowane) taką scenke ostatnio maluje. Pomożecie mi w korekcie? Edytowane 24 Lipiec 2013 przez nikodem.
Kiciputek Napisano 24 Lipiec 2013 Napisano 24 Lipiec 2013 Wow, wygląda świetnie! Widać duży postęp między tą a poprzednimi pracami. Klimatyczna scena, światła, fajnie zarysowane budynki w tle, dobry kontrast, walory i prowadzenie pędzla. Jedyne co mi przeszkadza to anatomia kobiety w sukni. Poza jest mniej przemyślana niż u mężczyzny i dziecka, ręce mają zbyt umowny kształt, a nogi wydają mi się nieco za krótkie w proporcji do długości tułowia. Dopracowałabym jej sylwetkę tak, żeby tworzyła tak fajne linie i kontrasty, jak reszta postaci. Zwłaszcza, że w zasadzie jest w centrum kompozycji i powinna dobrze się prezentować. Projekt sukni też wypada trochę blado na tle świetnie opracowanego kostiumu mężczyzny. W każdym razie już na tym etapie praca urzeka, a brakuje jej naprawdę niewiele, żeby była fantastyczna.
Radix Napisano 31 Lipiec 2013 Napisano 31 Lipiec 2013 To braciszek z siostrą witają się z tatą? Chyba, że kobitka taka niska w stosunku do faceta. Nie pasuje mi też coś z perspektywą, jeśli chodzi o postaci i pojazd (w sumie, to głównie przy kobitce coś mi zgrzyta, chyba, że się nie znam i bredzę). Sci-fi mógłbyś się spiąć i dokończyć. 7 czerwca mi się podoba - proste, czytelne i przejrzyste.
nikodem. Napisano 3 Październik 2013 Autor Napisano 3 Październik 2013 (edytowane) Dzieki za aprobate i slowa krytyki. Miałem sporą przerwe :/ no i... eh no comment: jak można walczyć w długiej sukni?! Edytowane 3 Październik 2013 przez nikodem.
Swiezy Napisano 4 Październik 2013 Napisano 4 Październik 2013 Siemano, ekstra bardzo fajnie że zacząłeś przykładać się do waloru. Duży postęp, z własnego doświadczenia co do waloru polecam Scott Robertson Gnomon How To Render Matte Surfaces-Shading Planar Surfaces. Choć tutaj walor tutaj już u Ciebie fajnie gra, to może jednak znajdziesz coś nowego dla siebie. :) Fajny klimat tej ostatniej ilustracji, taki przyjazny. Co do walki w sukni, trzeba by spytać płeć piękną. ;p Pozdrawiam!
nikodem. Napisano 4 Październik 2013 Autor Napisano 4 Październik 2013 Swiezy moja koleżanka powiedziała że "Elfki tak potrafią" :D
telthona Napisano 4 Październik 2013 Napisano 4 Październik 2013 czarodziejki walcza w dlugich sukniach i nie maja z tym problemu :3
nikodem. Napisano 4 Październik 2013 Autor Napisano 4 Październik 2013 czarodziejki walą spelami a robe daje im +X do magic ataku Ciesze się telth że zaglądnęłaś do mnie ;]
nikodem. Napisano 13 Grudzień 2013 Autor Napisano 13 Grudzień 2013 (edytowane) szkice. Edytowane 13 Grudzień 2013 przez nikodem.
nikodem. Napisano 3 Marzec 2015 Autor Napisano 3 Marzec 2015 (edytowane) Cześć forumowicze. Mam nadzieję że nie zostałem tu zapomniany. Ponieważ zaczynam powoli pracować nad autopromocją, musicie mi wybaczyć przypis z e-mailem pod obrazkami. Wszystkie sugestie i rady bardzo mile widziane. Pozdrawiam. Edytowane 3 Marzec 2015 przez nikodem.
PolakParafii Napisano 3 Marzec 2015 Napisano 3 Marzec 2015 To pierwsze to strasznie ciemne ,a w drugim to czerń mi się nie podoba..
nikodem. Napisano 8 Marzec 2015 Autor Napisano 8 Marzec 2015 Pierwszy obrazek poszedł pod rework, zacząłem budować na nim trochę więcej historii. Polak masz rację jest zbyt ciemny całościowo. Jeśli chodzi o orka to wydaje mi się że nie ma nic złego w użyciu czerni dla zbudowania kontrastu. Jest jej naprawdę niewiele. Cały czas pracuje nad walorem. Dzięki za komentarz.
zlyczlowiek Napisano 8 Marzec 2015 Napisano 8 Marzec 2015 Czy czern nie "splaszcza" obrazu? Odbiera glebie? Lepiej by chyba wypadly cimne tony, z mocna saturacja! A i ciekawsze to od czerni. :)
nikodem. Napisano 8 Marzec 2015 Autor Napisano 8 Marzec 2015 PolakParafii - nadal nie wiem o co Ci chodzi, zwłaszcza po dodaniu większej ilości kolczyków ;) zlyczlowiek - nie, czerń nie spłaszcza obrazu jeśli jest dobrze zastosowana. Masz jednak rację, lepiej wypadają ciemne tony.
elwiko Napisano 9 Marzec 2015 Napisano 9 Marzec 2015 Pierwszy art jest jak dla mnie spoko. Jeśli chodzi o użycie czerni w drugiej pracy- nie mam nic przeciwko czerni jako takiej, ale w tym przypadku wyszło ani niebieskawo, ani szarawo. Ot tak nijak. @nikodem, może lekki, niebieskawy rim light na postaci by pomógł?
nikodem. Napisano 9 Czerwiec 2015 Autor Napisano 9 Czerwiec 2015 (edytowane) Myślę że lepszy klimat zbudowałbym zmieniając kolorystykę w bardziej zachodzące słońce przebijające się zza postaci + tak jak Elwiko piszesz rim light z tego słońca byłby na pewno ciekawy. Edytowane 11 Czerwiec 2015 przez nikodem.
nikodem. Napisano 8 Lipiec 2015 Autor Napisano 8 Lipiec 2015 Dopadło mnie zmęczenie obrazkiem z CHC więc wrzucam tak jak jest. Sporo można by jeszcze podciągnąć ale myślę że całościowo się już jakoś broni. i w ramach postanowień uzupełnienia braków w anatomii lecę z nowym obrazkiem:
JakkaS Napisano 8 Lipiec 2015 Napisano 8 Lipiec 2015 Powalcz jeszcze bo potencjał jest, choć: cienie chyba za ciemne są; poza też nie trafiona moim zdaniem, bo cała postać się przewraca; kompozycję też można by nieco poprawić i podnieść samą postać żeby się nie kleiła do dołu ilustracji... zresztą zobacz OP.
nikodem. Napisano 11 Lipiec 2015 Autor Napisano 11 Lipiec 2015 (edytowane) aaa JaakkaS dzięki, dzięki, dzięki, super podmalowane. Otworzyłeś mi troche myślenie tym overem. Nogi zawsze stanowią dla mnie duży problem. Chyba muszę zacząć myśleć o postaci bardziej całościowo a nie konstrukcyjnie od góry do dołu. Zostawie narazie szkielet i wrócę jeszcze do tego minotaura. Edytowane 2 Luty 2016 przez nikodem.
nikodem. Napisano 17 Styczeń 2016 Autor Napisano 17 Styczeń 2016 Troche starszych rysunków które nie pokazywałem: i ostatnie (photo-study) Julia,
nikodem. Napisano 22 Styczeń 2016 Autor Napisano 22 Styczeń 2016 Praca w toku. Założenie: ilustracja/koncept postaci, przedstawić legendarnego wojownika, pogromce smoków" Jeśli macie jakieś rady lub sugestie i chcielibyście mi pomóc w jej realizcji piszcie. ^^
MazdaR92 Napisano 25 Styczeń 2016 Napisano 25 Styczeń 2016 Fajnie gdyby był jakiś element na tej ilustracji który od razu wskazywałby ze to pogromczyni smoków . Nie wiem czy można ale jakby tak w tle zrobić truchło smoka to od razu oglądający wiedziałby kim jest owa Pani .Lecący w tle smok palacy jakąś osadę też nie byłby złym pomysłem tak myslę
MazdaR92 Napisano 25 Styczeń 2016 Napisano 25 Styczeń 2016 Photo study jest prześliczne ...wszystko mi się w nim podoba a do tego jest takie delikatne
nikodem. Napisano 26 Styczeń 2016 Autor Napisano 26 Styczeń 2016 (edytowane) Dzięki MazdaR92 za uwagi. Cieszę się że portret Julii Ci się podoba, jest to bardzo ważna dla mnie osoba :) Edytowane 27 Styczeń 2016 przez nikodem.
nikodem. Napisano 31 Styczeń 2016 Autor Napisano 31 Styczeń 2016 (edytowane) szukam pracy. Kontak: [email protected] www.max3d.pl Edytowane 31 Styczeń 2016 przez nikodem.
Lucyfer Napisano 31 Styczeń 2016 Napisano 31 Styczeń 2016 nikodem, nie pracowałeś jeszcze w żadnej firmie?
nikodem. Napisano 1 Luty 2016 Autor Napisano 1 Luty 2016 (edytowane) Lucyfer, nie pracowałem. Edytowane 2 Luty 2016 przez nikodem.
wwysocki Napisano 1 Luty 2016 Napisano 1 Luty 2016 fajne rzeczy ostatnio postujesz. nie chce brzmiec jak typ ktory mowi jak powinienes malowac. rob co chcesz i jak chcesz =D, ale za duzo flat brusha moim zdaniem. render jest rozjechany i zdaje sie nieostry przez to.
nikodem. Napisano 2 Luty 2016 Autor Napisano 2 Luty 2016 (edytowane) wwysocki dzieki, rozumiem co masz na myśli. Spróbuję urozmaicić swój brush set w najbliższym czasie. Edytowane 2 Luty 2016 przez nikodem.
nikodem. Napisano 3 Styczeń 2018 Autor Napisano 3 Styczeń 2018 (edytowane) Grafika którą zrobiłem na prezent świąteczny dla młodszego brata. Jest on wielkim fanem prowadzenia gry opowiadanej Warhammer Fantasy Roleplay. Obrazek wydrukowałem na koszulce przez firmę: www.megakoszulki.pl Trochę czasu temu projektowałem logo dla Autokameleon.pl firmy zajmującej się obklejaniem i zabezpieczaniem samochodów folią ochronną. Zaprojektowałem również modyfikacje logo dla fundacji Styk: I kilka prywatnych rzeczy i ćwiczeń: Edytowane 3 Styczeń 2018 przez nikodem.
nikodem. Napisano 3 Styczeń 2018 Autor Napisano 3 Styczeń 2018 (edytowane) Edytowane 4 Styczeń 2018 przez nikodem.
nikodem. Napisano 18 Maj 2019 Autor Napisano 18 Maj 2019 Postanowiłem odkopać teczkę o nowe rzeczy głównie z 2018 roku
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się