Skocz do zawartości

problem z "ramką" otaczającą obiekt


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Half_mod
Napisano

Witam

Z racji że na 3Dmaxie za bardzo się nie znam, mam pewien problem. Pamiętam że kiedyś to robiłem i to była kwestia jednego czy paru kliknięć, jednak nie wiem gdzie te opcje są, chodzi mi mianowicie o zamianę "ramek", określających model. Tak jak jest na obrazku po lewej jest dobrze, po prawej jest źle. I właśnie nie pamiętam, jak to zrobić, aby przekształcić to z prawej strony na to co jest po lewej.

max.th.gif

 

Bo do tej pory gdy zgrupowałem kilka obiektów w jedną grupę, i nakładałem modyfikatory skin oraz smooth, to wszystko się wykrzaczało, i poszczególne klocki przemieszczały się w różne strony. Myślę że jest to spowodowane m.in tym, bo jak wycentrować środek obiektu (pivot->Affect pivot ...) to wiem.

Wybaczcie, ale nie znam się super na modelowaniu, więc też i specjalistyczne słownictwo odnośnie modelowania też u mnie trochę kulawe.

 

[ No ale pracuje nad modem do HL2, i nie mogę się zajmować wszystkim, ale jakieś proste modele mogę porobić :) ]

 

Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gość Half_mod
Napisano

Hmm, zapewne powinno, ale nie działa :(

Gość Half_mod
Napisano

Tak kliknąłem, no aż taki zielony to nie jestem :P

Hmm, dziwne, ale zadziałało dopiero jak połączyłem kilka klocków ze sobą (attachem, nie grupowaniem) :)

Wielkie dzięki :)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności