psychool Napisano 26 Marzec 2009 Napisano 26 Marzec 2009 Witam . mam taki krotkie pytanie .... co musze zainstalowac do blendera lub co wplywa na ilosc mozliwych importowanych typow plikow? poniewaz mam blendera w domu zainstlowanego razem z pythonem. i moge importowac praktycznie wszystkie typy plikow. w pracy natomiast mam ta sama wersje blendera, pythona a moge importowac tylko dxf'y , stl i vmrl. no i pytanie czemu tak ? czy brak prawd administratora moze byc przyczyna ?
Sebastian Ozga Napisano 26 Marzec 2009 Napisano 26 Marzec 2009 Mam podobny problem, tyle że mi zależy na wektorkach (svg, ai). Import czasem działa ale straszna kicha wychodzi - wertexy są porozrzucane po całej scenie :/
szczuro Napisano 26 Marzec 2009 Napisano 26 Marzec 2009 to zależy chyba od tego co masz w katalogu domowym w .blender/scripts
psychool Napisano 26 Marzec 2009 Autor Napisano 26 Marzec 2009 w takim razie pytanie brzmi co powinno sie tam znajdowac. jestem jeszcze w pracy ale moze sprobowalbym wrzucic tu, zainstalowac brakujace skrypty lub jakies biblioteki ?
Skoti Napisano 26 Marzec 2009 Napisano 26 Marzec 2009 Jeśli nie widać skryptów to mogą być 2 opcje: 1. Nie ma katalogu skryptów globalnych, ani lokalnych - nie ma katalogu .blender/scripts w katalogu gdzie zainstalowany jest program, i nie ma w katalogach użytkowników - w uniksach w katalogu domowym ~/, w xp C:\Documents and Settings\[NAZWA UZYTKOWNIKA]\Dane aplikacji\Blender Foundation\, a w vista C:\Users\[NAZWA UZYTKOWNIKA]\Dane aplikacji\Blender Foundation\. - Jeśli go nie ma wystarczy skopiować z domu/zainstalować jeszcze raz. 2. Jest katalog, ale program go nie widzi - wtedy wystarczy ściągnąć z góry belkę, ustawić ścieżkę i zapisać ustawienia.
floo Napisano 26 Marzec 2009 Napisano 26 Marzec 2009 prosta metoda to skopiowanie całego katalogu z Blenderem... :] tym bardziej ze to Ty z niego korzystasz, więc nie powinno być problemu...
szczuro Napisano 26 Marzec 2009 Napisano 26 Marzec 2009 w takim razie pytanie brzmi co powinno sie tam znajdowac. jestem jeszcze w pracy ale moze sprobowalbym wrzucic tu, zainstalowac brakujace skrypty lub jakies biblioteki ? pliki z rozszerzeniami *.py mające import w nazwie ;) 3ds_import.py ac3d_import.py bvh_import.py c3d_import.py collada_import.py flt_import.py import_dxf.py import_lightwave_motion.py import_mdd.py import_obj.py lightwave_import.py md2_import.py ms3d_import_ascii.py ms3d_import.py off_import.py paths_import.py ply_import.py raw_import.py slp_import.py textplugin_imports.py
Sebastian Ozga Napisano 26 Marzec 2009 Napisano 26 Marzec 2009 Problem rzeczywiście tkwił w wersji Blendera - wszystko działa :)
psychool Napisano 26 Marzec 2009 Autor Napisano 26 Marzec 2009 dzieki wielkie ! dobrze ze sa jeszcze tacy ludzie jak Wy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się