Skocz do zawartości

Problem ze scena


marcool

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

 

Sceny moje ważyły po 250 mega, przy 2 postaciach na low poly i paru innych drobnych przedmiotach typu drzwi, krzeslo!

 

Z racji tego faktu postanowiłem usuwać poszczególne elementy żeby zobaczyć co tyle wazy, doszedłem do etapu w którym usunalem ze sceny wszystko co tylko moglem, od materialow, bitmap,przez modele, i caly enviroment, wszystkto! Totalnie czysta scena, nic nie ma schidowanego bo pewnie pierwsze co to do glowy wam przyjdzie ze mam cos poukrywane i glupek sie nie diomyslil, otoz nie moi drodzy czytelnicy , nie ma tam totalnie nic, a scena zajmuje 240mega, o 10 mniej.

 

Nie pomaga mergowanie, i pytam, czy komus juz max sprawil takiego psikusa? I czy jestescie w stanie mi pomoc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Same obj. waza normalnie, okolo 1 mega, ale czy tez nie za duzo? nie mam pojecia, wydaje si ok. Swoja droga podsunales mi pomysl zeby zaznaczyc to co mnie interesuje i zrobic save selected, ale tez , nie skutkuje. Generalnie ie porzeszkadzalo by mi to gdyby nie wolalo mi error memory przy renderingu, bo scena przy samym odpaleniu na dzien dobry pochlania mi ponad 3 giga ramu, dochodzac do 4, i nie chwale sie tu ile to ja mam ramu ;p Wydaje mi sie za ma to cos wspolnego z materialami jednak, niby wszystkie wyczyscilem, bo zrobilem reset slot materials, w scenie ich oczywiscie nie ma, ale nawet te nowe czyste wczytuja sie dlugo, a reszta maxa chodzi w porzasiu.

Edytowane przez marcool
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności