Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Plane to nie jest dobre wyjście - kłopot z kontrastami i dobraniem odpowiedniej jasności i brak możliwości późniejszej zmiany. Renderuj z enviromentem żeby obiekty załapały dobry kolor na AA a potem dodawaj w PSie według alfy renderingu.

Napisano

Po kolei - Vega - podkręć RGB level w ustawieniach bitmapy env do odpowiedniego poziomu.

Temporal - dlatego dobiera się tło w PS pod HDRke w env - konia z rzędem temu kto wykryje niezgodność...

Napisano
Po kolei - Vega - podkręć RGB level w ustawieniach bitmapy env do odpowiedniego poziomu.

 

No tak zapomniałem, że tą bitmapę mogę sobie wrzucić do materiałów :)

 

// Edit:

 

Czyli lepiej dać HDRke w env?? :D

Napisano

HDRka zawsze najlepiej się sprawuje bo ma dużą dynamikę i można nią kręcić do woli. Ale zazwyczaj trzeba ją podmienić w post produkcji na zwykłego jpga tła ze względu na pikselizację - Nawet wielkie HDRki w trybie spherical rzadko dają radę...

Napisano

jest jeszcze taka fajna mapa jak Environment/Background switcher jeżeli renderujemy w mentalu. Pozwala załadować inną mapę dla tła i inną dla environment.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności