Napisano 26 Marzec 200916 l Witam, napisze krótko ;). Jak robić najlepiej niebo? Dawać to jako tło czy zrobić plane i dać na niego jakąś texturkę? Przykład nieba: http://siwy.niewnikaj.pl/wrzuta/niebo/1.jpg Edytowane 26 Marzec 200916 l przez Vega
Napisano 26 Marzec 200916 l Plane to nie jest dobre wyjście - kłopot z kontrastami i dobraniem odpowiedniej jasności i brak możliwości późniejszej zmiany. Renderuj z enviromentem żeby obiekty załapały dobry kolor na AA a potem dodawaj w PSie według alfy renderingu.
Napisano 27 Marzec 200916 l Autor Jest problem :) Ponieważ wychodzi coś takiego http://www.fototube.pl/pictures/nieboeproeba2.jpg. Niebo jest zbyt Ciemne porównując budynek do nieba :) Edytowane 27 Marzec 200916 l przez Vega
Napisano 27 Marzec 200916 l dodawanie pozniej w PSie tla ma jedna wade nia ma to juz wplywu na odbicia dla materialow
Napisano 27 Marzec 200916 l Po kolei - Vega - podkręć RGB level w ustawieniach bitmapy env do odpowiedniego poziomu. Temporal - dlatego dobiera się tło w PS pod HDRke w env - konia z rzędem temu kto wykryje niezgodność...
Napisano 28 Marzec 200916 l Autor Po kolei - Vega - podkręć RGB level w ustawieniach bitmapy env do odpowiedniego poziomu. No tak zapomniałem, że tą bitmapę mogę sobie wrzucić do materiałów :) // Edit: Czyli lepiej dać HDRke w env?? :D
Napisano 28 Marzec 200916 l HDRka zawsze najlepiej się sprawuje bo ma dużą dynamikę i można nią kręcić do woli. Ale zazwyczaj trzeba ją podmienić w post produkcji na zwykłego jpga tła ze względu na pikselizację - Nawet wielkie HDRki w trybie spherical rzadko dają radę...
Napisano 3 Maj 200916 l jest jeszcze taka fajna mapa jak Environment/Background switcher jeżeli renderujemy w mentalu. Pozwala załadować inną mapę dla tła i inną dla environment.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto