Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Plane to nie jest dobre wyjście - kłopot z kontrastami i dobraniem odpowiedniej jasności i brak możliwości późniejszej zmiany. Renderuj z enviromentem żeby obiekty załapały dobry kolor na AA a potem dodawaj w PSie według alfy renderingu.

Napisano

Po kolei - Vega - podkręć RGB level w ustawieniach bitmapy env do odpowiedniego poziomu.

Temporal - dlatego dobiera się tło w PS pod HDRke w env - konia z rzędem temu kto wykryje niezgodność...

Napisano
  • Autor
Po kolei - Vega - podkręć RGB level w ustawieniach bitmapy env do odpowiedniego poziomu.

 

No tak zapomniałem, że tą bitmapę mogę sobie wrzucić do materiałów :)

 

// Edit:

 

Czyli lepiej dać HDRke w env?? :D

Napisano

HDRka zawsze najlepiej się sprawuje bo ma dużą dynamikę i można nią kręcić do woli. Ale zazwyczaj trzeba ją podmienić w post produkcji na zwykłego jpga tła ze względu na pikselizację - Nawet wielkie HDRki w trybie spherical rzadko dają radę...

Napisano

jest jeszcze taka fajna mapa jak Environment/Background switcher jeżeli renderujemy w mentalu. Pozwala załadować inną mapę dla tła i inną dla environment.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności