Skocz do zawartości

Portfolio - prośba o ocenę


Rozmin

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

 

Jestem tutaj nowy, ale grafiką zajmuję się już jakiś czas.

Ostatnio miałem chwilkę to wypociłem kolejną wersję swojego portfolio. Poprzednie okazało się katastrofą, więc teraz prosiłbym o jakieś rady i ocenę.Z założenia wersja ta nie była robiona pod IE6. Testowałem tylko pod IE7 i FF.

Dzięki z góry za wszystkie komentarze :)

 

Link do portfolio: http://adamrozmus.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

ta strona nie wygląd źle, ważne że jest rozplanowana jakoś składnie, zakres umiejętności czytelny itd.

Tu jedynie zmieniłbym sposób wypunktowania - wymień od punktów wszystkie programy - PS, FLA i AE też.

 

Projekt graficzny, hmm, powiem szczerze że widziałem lepsze, ten jest przeciętny, czasem o to chodzi. Wejdziesz troche bardziej w standardy graficzne z web2.0 i bedzie dobrze, zacznij od typografii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grafika ( ten ornament ) poniżej głównej ramki wygląda mało estetycznie i w dodatku wyraźnie widać krawędzie.

Ogólnie mi się podoba, nie pogubiłem się znaczy jest prosto, na plus w osobistym odczuciu kolorystyka - akurat na mnie pomarańcze działają kojąco :).

Ikony specjalność zaś z "innej bajki".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie ok, bez fajerwerków, ale schludnie i przejrzyście. I polon ma racje - typografia leży.

 

Jeśli już chcesz programy na których pracujesz wymieniać, to wywal ten napis z góry, zostaw cuby (bo bez nich pusto będzie) i potem wszystkie pragramy i do czego, bo teraz główny soft nie jest opisany, tylko poboczny (znowu za polonem powtarzam :P )

 

I w kontakcie ci się pasek przewijania rozjechał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach