jimi Napisano 1 Kwiecień 2009 Napisano 1 Kwiecień 2009 (edytowane) Witam wszystkich. Wczoraj wieczorem wrzuciłem tą pracę do galerii finished ale szybko się zorientowałem że nieco odstaje od wysokiego poziomu. :/ To moja pierwsza praca wykonana w 3D (wcześniej zrobiłem parę tylko dla moich oczu ;) także czekam na wszelkie sugestie, co można by było zrobić inaczej, błędy etc. oraz ogólne opinie jak wam się podoba Im więcej tym lepiej! Pozdrawiam. Edytowane 3 Kwiecień 2009 przez jimi
Camel Napisano 1 Kwiecień 2009 Napisano 1 Kwiecień 2009 Bardzo miła i klimatowa scenka, ale jakoś za ciemno na cieniach i sztuczny blask światła ze Słońca/gwiazdy.
jimi Napisano 1 Kwiecień 2009 Autor Napisano 1 Kwiecień 2009 Thx za komplementy i za słuszne uwagi ;) wypada rzeczywiście trochę sztucznie ten blask.
Ania Napisano 1 Kwiecień 2009 Napisano 1 Kwiecień 2009 Blade i nudne oświetlenie, tzn. czarne cienie, światło białe, gdybyś to bardziej przemyślał, mógłbyś z tej pracy wyciągnąć więcej klimatu. Spróbowałabym np. błękitne światełko, ew. jakieś żółte lub czerwone latarnie, może od tyłu trochę różowego od tej chmury. Raczej unikałabym czarnych chieni i czarnych miejsc na obrazku. Galaktyka na dole niebardzo pasuje, za jasna i za bardzo przyciąga wzrok, no i jak jest mgła to gwiazdy nie byłyby tak widoczne. Modele ładne. Kadr i rozmieszczenie obiektów niezbyt ciekawy. Poczytaj na temat kompozycji. U ciebie jakby po prostu obiekty obok siebie byle by się zmieściły wszystkie w całości w kadrze.
jimi Napisano 1 Kwiecień 2009 Autor Napisano 1 Kwiecień 2009 Ok, dzięki za wszystkie uwagi. Poczytam o kadrowaniu. pzdr
mirach Napisano 1 Kwiecień 2009 Napisano 1 Kwiecień 2009 (edytowane) Po pierwsze gratuluje przeniesienia watku do Wip'a. Szczerze, malo ktory nowy user zauwaza ze jego praca nie jest alpha i omega. Co do samej pracy. Wg mnie praca ma bardzo duzy potencjal, mozesz z tego wiele wyciagnac. Jak dla mnie glownie do poprawy swiatlo (to co ania pisala). Zwroc uwage ze bardzo malo rzeczy tak naprawde swieci na idealne bialo (dlatego tez ta flara po lewej wyglada tak sztucznie). Wiecej wypelniajacego swiatla - tak w skrocie. Ziemia i kamienie wymagaja wiecej faktury, bardzo gladko teraz wygladaja. O kompozycji pisac nie bede, to dla mnie jakies magiczne slowo :) powodzenia edit: flara jest po prawej... przez ten angielski ruch drogowy juz mi sie strony myla... Edytowane 1 Kwiecień 2009 przez mirach
jimi Napisano 1 Kwiecień 2009 Autor Napisano 1 Kwiecień 2009 mirach, wielkie dzięki za krytykę i motywację. :) Chyba wezmę sobie wszystkie wasze rady do serce i wrócę do tej grafiki. pozdrawiam
jimi Napisano 3 Kwiecień 2009 Autor Napisano 3 Kwiecień 2009 (edytowane) Starałem się uwzględnić wasze uwagi. Mam nadzieję, że praca teraz bardziej przypadnie do gustu. :) No i oczywiście czekam na dalsze sugestie i dziękuje za poprzednie. :) Edytowane 3 Kwiecień 2009 przez jimi
Ania Napisano 3 Kwiecień 2009 Napisano 3 Kwiecień 2009 Włącz cienie, drzewo i te słupy nie mają cieni
jimi Napisano 3 Kwiecień 2009 Autor Napisano 3 Kwiecień 2009 No tak mi coś te słupy się rzucają w oczy, jeszcze zmienię połysk i dodam cienie. Dzięki. :)
rudylew Napisano 3 Kwiecień 2009 Napisano 3 Kwiecień 2009 i troszke poPSuj to w postrprodukcji :D na bank będzie lepiej :D
jimi Napisano 3 Kwiecień 2009 Autor Napisano 3 Kwiecień 2009 Wydaje mi się, że lepiej jest dla tej sceny jak jest bardziej przycimniona bo wtedy przynajmiej nie widać pewnych nidokładności modelów. Czekam na reakcje. ;) Pozdrawiam.
jimi Napisano 3 Kwiecień 2009 Autor Napisano 3 Kwiecień 2009 hej, no właśnie wrzuciłem, co masz dokładnie na myśli pisząc popsuj. ;) pzdr
indian Napisano 3 Kwiecień 2009 Napisano 3 Kwiecień 2009 według mnie chodziło żebyś popracował nad tym trochę w photoszopie
jimi Napisano 3 Kwiecień 2009 Autor Napisano 3 Kwiecień 2009 ok, spróbuje już przy większej rozdzielczości bo to mi zżera dużo pamięci ta scena, dostroję gitarkę jak zagra ;) pzdr
Ania Napisano 4 Kwiecień 2009 Napisano 4 Kwiecień 2009 Ale chyba dalej nie ma cieni, albo są zbyt miękkie. Dodałabym trochę pustej przestrzeni u góry i po prawej, teraz takie obcięte i upchane. Na korze drzewa przydałby się bump, normal albo displacement, jakaś struktura tej kory. 1
jimi Napisano 4 Kwiecień 2009 Autor Napisano 4 Kwiecień 2009 No nie zbumpowałem kory. :/ a cienie to chyba są zbyt miękkie, bo wrzuciłem po Twojej uwadze mocniejsze, jeszcze pokombinuje trochę :)
jimi Napisano 4 Kwiecień 2009 Autor Napisano 4 Kwiecień 2009 Zwiększyłem twardość cieni i zbumpowałem korę drzewa chociaż wgłębienia mogą być niewidoczne przy tej wielkości obrazka. Aha i dodałem tak jak pisała Ania trochę przestrzeni. Teraz naniosę drobne poprawy w phtshp i wrzucę już w większej rozdzielczości obrazek, bo są też inni użytkownicy którzy czekają na rady więc nie będę już Was zamęczał. :/ Pozdrawiam. :)
Camel Napisano 4 Kwiecień 2009 Napisano 4 Kwiecień 2009 no jakoś ładniej nie zamęczasz :) może to chyba Cię zamęczylismy :) Dałbyś jakieś postacie ?? ;p
jimi Napisano 4 Kwiecień 2009 Autor Napisano 4 Kwiecień 2009 A wiesz, że chciałem wrzucić na tej środkowej wyspie postać, odwróconą plecami i medytującą, ;) pewnie to był by jakiś łysy mały budda ;) ale nie mam już sił na modelowanie postaci, a fotkę wydaje mi się ciężko by było dopasować idealnie. :(
rudylew Napisano 4 Kwiecień 2009 Napisano 4 Kwiecień 2009 wrzuc.. b.db pomysł... a my Ci pomożemy jak cosik bedzie nie stykało wyraźnie :D przecież to jest WiP :D
jimi Napisano 9 Kwiecień 2009 Autor Napisano 9 Kwiecień 2009 Okay, wrzucam ostateczną wersje tego obrazka. Minie trochę czasu zamiast jakaś moja praca pojawi się w 3d finished. Dziękuję wszystkim za rady i cenne wskazówki. :) Miłego oglądania. Link do byczej rozdziałki http://img141.imageshack.us/img141/3928/nerokinesis.jpg
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się